Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

اپتیک زیست پزشکی

اساساً اکتشافات جدید در دستگاههای نوری زیست پزشکی برای تصویربرداری یا سنجش با استفاده از: طیف سنجی نوری ، نزدیک به طیف سنجی مادون قرمز ، فتوآکوستیک ، میکروسکوپ ، انسجام نوری ، توموگرافی ، فلورسانس ، فسفورسانس ، الاستوگرافی ، ابرقطعه ، استفاده از ویژگی های منحصر به فرد برای نوری مانند مکانی ، طیفی ، زمانی تداخل ، قطبش یا طبیعت کوانتومی.  
افزایش دانش از تعامل بافت نور ، از طریق مدل های حمل و نقل نظری مانند مونت کارلو ، انتشار ، روش های الکترومغناطیسی و تجربی ، و از طریق روش های فیزیکی برای مدل سازی تعامل بافت نور مانند فانتوم های شبیه ساز بافت.
پیشرفت های محاسباتی در پردازش تصویر نوری و سیگنال ، و بازسازی تصویر ، از جمله روش های جدید در یادگیری ماشین و هوش مصنوعی که باعث افزایش بینش به ابزار ، تشخیص یا عملکرد می شود.
سیستمهای نوری پزشکی جدید که در مطالعات نهایی حیوانات یا انسانها یا آزمایش کارآزمایی بالینی مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند با طراحی آنها یا نوآوری نوری از این میدان تأثیر بگذارد ، از جمله اکتشافات و پیشرفت های فنی در اپتیک ناشی از فناوری های موبایل ، از راه دور ، پوشیدنی یا قابل کاشت است که می تواند سلامت را بهبود بخشد. و سلامتی؛
اکتشافات فوتونیک ، نانوفوتونیک ، پلاسمونیک ، بیوسنسور و گزارشگرهای نوری که ارتباط مستقیمی با نیازها یا ابزارهای زیست پزشکی دارند.
سیستم های تصویربرداری ترکیبی یا سیستم های مداخله ای که در آن نوری با ابزارهای دیگری مانند سونوگرافی ، اشعه ایکس ، رزونانس مغناطیسی ، سنجش مولکولی یا الکترومغناطیس ترکیب شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.