Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

بهبود جراحی مغز و اعصاب برای تومورهای بدخیم مغز

داستانهای مرتبط

این مطالعه تفاوتهای مولکولی بین سلولهای توموری فردی در اپندیموما را مشخص می کند
محققان رویکرد جدیدی را برای ارزیابی تغییرات در ریز محیط زیست تومور ایجاد می کنند
این مطالعه نشان می دهد که چگونه رادیوتراپی باعث تغییر رفتار سلولهای ایمنی در تومورهای گلیوبلاستوما می شود
  

جراحان مغز و اعصاب و دانشمندان ، استفاده از پیشرفته ترین فن آوری نوری ساخته شده در میکروسکوپ های عملیاتی درجه تجاری مورد استفاده در جراحی مغز و اعصاب را برای تشخیص درخشش تولید شده با افزودن داروی 5-ALA طرفدار به تومورهای بدخیم مغزی ارزیابی کردند. 5-ALA برای تجویز به بیماران برای افزایش تشخیص حاشیه تومورهای گلیوما مغزی تأیید می شود ، و از این طریق امکان برداشت گسترده تر یا گسترده تر تومور مغز را فراهم می کند. به عنوان مهمترین ابزار تجسم در استفاده روزانه برای جراحی مغز و اعصاب ، میکروسکوپهای عملیاتی با عملکردهای روشنایی نوین عملکردی پیشرفته به دست می آورند.

برای اطمینان از موفقیت جراحی ، جراح مغز و اعصاب باید خواص و عملکرد میکروسکوپ را بطور کامل درک کرده ، به خصوص در زمینه برداشتن تومور هدایت فلورسانس. اصل برداشتن تومور با هدایت فلورسانس به استفاده از داروهای هدفمند با خصوصیات فلورسنت وابسته است که می تواند قبل از عمل یا در حین عمل برای بیماران انجام شود. این عوامل بسته به انتخاب و عملکرد فلوروفور ، در داخل و اطراف بافت تومور یا در سلولهای تومور جمع می شوند. نتیجه تشخیصی مطلوب بهبود تمایز بینایی و تشخیص حاشیه بافت تومور در حین عمل بر اساس فلورسانس است. قابل توجه ترین نمونه اخیر از یک عامل فلورسنت تولید شده برای تشخیص تومور در جراحی اعصاب ، 5 اسید آمینولولولینیک (5-ALA) است که برای نشان دادن وجود تومورها و مناطق مرزی گلیوما بدخیم استفاده می شود.

دانستن هر دو تفاوت از ویژگی های فلورسنت آن و همچنین اثراتی که با تغییر در شدت تحریک و مدت زمان قرار گرفتن در معرض نور رخ می دهد برای بهینه سازی ابزار حاملگی 5-ALA به عنوان راهنمایی برای جراح برای تفکیک ناحیه مرزی تومور بسیار مهم است. اعتقاد بر این است که روند فوتوبالیزاسیون سیگنال دارویی و کاهش فلورسانس که رخ می دهد ارتباط مستقیمی با شدت نور میکروسکوپ عامل و مدت زمان قرار گرفتن در معرض دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.