Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

گروه پژوهشی عطفان نژاد و ساتری

پژوهش


پیشرفت فن آوری آینده توسط فوتونیک کوانتومی ، علم و مهندسی خصوصیات کوانتومی نور و ماده هدایت می شود.

تحقیقات ما به بررسی خصوصیات اساسی نور در محیط های عجیب و غریب برای ایجاد نوآوری در مهندسی نوری است که در زیر توضیح داده شده است:

  

سازه های فوتونی جدید برای کاربردهای مهندسی - ساختارهای مهندسی شده مصنوعی می توانند خواص امواج الکترومغناطیسی را کنترل کنند و کنترل نهایی نور را برای پردازش و تصویربرداری اطلاعات فراهم می آورند.

تولید نور شدید غیرکلاسیکی شدید - نور غیرکلاسیکی می تواند برای ارتباطات کوانتومی و محاسبات کوانتومی مورد استفاده قرار گیرد ، اما در شدت بالا ، کاربردهای قابل توجه تری وجود دارد.

نوری پلاسمونی - سطح پلاسمون-پولیتاریون یک تحریک الکترونی و فوتون شناخته شده طولانی است. به تازگی ، این مسابقه برای استفاده از این اثر برای تصویربرداری از طول موج و انقلاب بالقوه در دستگاه های نوری استفاده می کند.

مواد دست چپ - مواد ساختاری مصنوعی با شاخص منفی می توانند انتشار نور را خم کنند ، به عنوان یک لنز مناسب و دستگاه عبا استفاده کنند.

دینامیک فرسایش لیزر در موادی مانند قرنیه - کراتکتومی فوتورفراکتیو ، فناوری استفاده از پالس های لیزری برای شکل گیری قرنیه انسان ، مبتنی بر درک نیمه کمی از دینامیک فرسایش لیزر است. تحقیقات ما آن را به علمی دقیق تر تبدیل می کند.

دستگاههای نوری بر اساس تأثیرات کوانتومی - اثرات کوانتومی از میکروالکترونیک موجود استفاده کردند. این اثرات همچنین می توانند ترانزیستور نوری و دستگاه هایی را ایجاد کنند که نسبت به حرکت حساس هستند.

طیف سنجی ، تصویربرداری یا میکروسکوپ غیرخطی - از روش نوری غیرخطی می توان برای شناسایی هر یک از ترکیبات شیمیایی از راه دور ، در عرض چند ثانیه استفاده کرد. برای تجزیه و تحلیل سریع شیمیایی ، تصویربرداری از بافتهای بیولوژیکی ، ضد تروریسم ، نظارت و امنیت ملی مفید است.

منبع نور Ultrashort ، ultrafast ، ultraintense - تکنیک های پیشرفته لیزر پالس های لیزر آستوس ثانیه ای تولید کرده اند که می توانند برای بررسی دینامیک مولکولی مورد استفاده قرار گیرند. در شدت شدید ، لیزر می تواند رشته هوا و پلاسما را در هوا ایجاد کند. یک برنامه کاربردی برای تشخیص / کنترل رعد و برق است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.