Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کارشناسی ارشد فیزیک پزشکی

کارشناسی ارشد فیزیک پزشکی شامل دو گرایش رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی و فیزیک پزشکی می باشد، که ضرایب  دروس در مجموعه فیزیک پزشکی در برخی از دروس متفاوت است، پس برای پاسخ به سوال شما در رابطه با اینکه از کدام درس شروع کنم باید گفت از درسی که ضریب بالا دارد شروع به مطالعه کنید اما این به معنی آن نیست که دروس با ضرایب پایین را رها کنید، طبق آخرین اطلاعیه صادر شده توسط وزارت بهداشت، زمانی شما می توانید تراز خوبی کسب کنید که حد نصاب را رعایت کرده و هیچ درسی را صفر نگذارید.   

پس به طور مثال اگر گرایش فیزیک پزشکی را انتخاب میکنید باید از درس  فیزیک عمومی با ضریب 4 شروع به مطالعه کنید و درس بعدی که باید به آن توجه کنید، فیزیک هسته ای و اتمی  با ضریب 3 و ریاضی عمومی با ضریب 2 می باشد. از درس زبان هیچگاه غافل نشوید چرا که زدن درصد بالا در این درس باعث می شود از نیمی از رقبای خود جلو باشید. با همه یتوضیحات سعی کنید دروس خود را همزمان باهم پیش ببرید، و از هیچ درسی برای گرایشی که قصد شرکت در آن را دارید غافل نشوید.

اگر جز آن دسته از کسانی هستید که زمانی بین 10تا 12 ساعت دارید و می توانید مباحث را خلاصه برداری کنید، پیشنهاد ما به شما خواندن رفرنس وکتاب کنکوری است، اما اگر ضعیف هستید و زمان برای مطالعه طولانی ندارید، پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های کنکوری برای جمع بندی سریع مباحث می باشد. بنابراین اگر قصد شرکت در کلاس های کنکوری برای ارشد فیزیک پزشکی و یا شرکت در کلاس زبان ارشد وزارت بهداشت را دارید و یا می خواهید با شرکت در آزمون های آزمایشی برای ارشد فیزیک پزشکی از میزان درصد و آمادگی خود در هر درس مطلع شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.