Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تحقیقات در مورد درمان و مدیریت COVID-19

تیمی از محققان پژوهشگاه علوم فوتونیک (ICFO) و کارشناسان در زمینه اپتیک پراکندگی در ایجاد دستگاه بیوفوتونیک طراحی شده برای آزمایش کارآیی درمانهای COVID-19 اختصاصی با هدف سلامت کوچکترین رگهای خونی بدن همکاری می کنند . دستگاه آن ، که مانند یک واحد اندازه گیری فشار خون مشترک است ، پاسخ میکروسکوپلاستی طولانی مدت به انسداد کاف شریانی در عضلات محیطی ، مانند دستگاه های موجود در ساعد را اندازه گیری می کند ، و ایجاد یک نشانگر نشانگر سلامت اندوتلیال (و ریز عروقی) را ایجاد می کند.

  

کنسرسیوم بین المللی پیش نویس این کار ، به نام HEMOCOVID-19 ، دانشمندان ICFO را با فعالان بیمارستان بیمارستان پارک طولی در بارسلونا ، اسپانیا جفت می کند. دستگاهی که تیم معرفی کرده است اندازه گیری های باتری ، غیر تهاجمی و قابل حمل می باشد که در زمان های مختلف و در طی مراقبت های فوری بیمار اندازه گیری می شود. هدف این است که به پزشکان در طبقه بندی بیماران کمک کنیم ، و راهنمایی برای توسعه روش های درمانی که عملکرد اندوتلیال را بررسی می کند.


این کنسرسیوم برای بسیاری از روشهای درمانی که در نظر گرفته شده است ، کاملاً شخصی سازی شده است تا بتواند به بهترین نحو نیاز بیماران بیمار را برآورده سازد.



تحقیقات در مورد درمان و مدیریت COVID-19 سلامت مایعات عروقی یا سلامتی ریزترین رگ های بدن را برای تعیین اطلاعات مربوط به تکامل بیماری تعیین کرده است. در پی قفل شدن ملی اسپانیا در ماه مارس ، این تیم به سرپرستی Turgut Durduran ، استاد مؤسسه کاتالونیا برای تحقیقات و مطالعات پیشرفته (ICREA) ، الگوریتم های سفارشی را توسعه داده و آنها را با استفاده از طیف سنجی مادون قرمز نزدیک در یک سیستم که ارزیابی یک بیمار را تهیه می کند ، به کار برد. تندرستی. این سیستم از نور نزدیک مادون قرمز برای اندازه گیری اشباع اکسیژن خون ، حجم و جریان استفاده می کند.


اولین موج آزمایش با استفاده از طراحی بصورت خطی دستگاه در ماه مارس روی بیمارانی که مراقبت از COVID-19 را در بیمارستان پارک طولی انجام دادند ، صورت گرفت. اعضای تیم با تشویق نتایج گفتند که اقدامات بعدی شامل افزایش دقت دستگاه و آزمایشاتی که انجام می دهد و ترکیب فناوری های نسل بعدی برای گسترش ارتباط دستگاه است.


مزایای مضاعف دستگاه ، به گفته Jaume Mesquida ، پزشک اصلی سرباز بیمارستان پارک طولی ، سودمندی آن برای طبقه بندی خطر ابتلا به بیماران مبتلا به COVID-19 به دلیل عوارض ناشی از سندرم پریشانی حاد تنفسی و همچنین پتانسیل خدمت رسانی آن است. به عنوان ابزاری برای ارزیابی کارآیی روشهای درمانی جدید بالقوه.


مسکویدا گفت: "تا به امروز ، ما پارامترهای دیگری در کنار تخت بیمار نداریم تا بتوانیم عملکرد اندوتلیال را کنترل کنیم ، و با استفاده از این فناوری احتمالاً هنگام ارزیابی روشهای درمانی هدف قرار دادن میکروسیرکولاسیون اجباری خواهد بود ، که به نظر می رسد [با] COVID-19 بسیار مهم است." . "مطمئناً ، این امر در سایر جمعیت های دارای تغییرات اساسی اندوتلیال یا بیماری های التهابی مانند بیماران شوک سپتیک نیز مفید خواهد بود."


این کنسرسیوم از 10 شریک مستقر در چهار کشور اسپانیا ، برزیل ، مکزیک و ایالات متحده تشکیل شده است. اعضای آن هنوز به صورت حضوری ملاقات نکرده اند.


دوردوران گفت: "من هرگز تصور نمی کردم که بتوانیم از ایده پردازی استفاده کنیم ، تا یک هفته بعد از تهیه مواد و ارسال آن به بیمارستانها ، و در دو هفته اخذ مجوزهای اخلاقی و شروع به گرفتن داده ها." وی گفت: "این نشانه ای است که فن آوری ما به مرحله بلوغ رسیده است که به ما اجازه داده است تا این قدم بزرگ را به جلو برداریم. ما هنوز نمی دانیم که این ما را به کجا می برد. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.