Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

شناسایی و جذب طرح‌های فناورانه حوزه معدن و متالورژی کشور

فراخوان:

شناسایی و جذب طرح‌های فناورانه حوزه معدن و متالورژی کشور

این فراخوان با هدف شناسایی فناوران مستقل و شرکت­‌ های فعال دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان دارای ایده یا طرح فناورانه در حوزه معدن، صنایع معدنی، مواد و متالورژی کشور به منظور رفع نیازها، چالش‌­ها و ارتقاء فناوری صنایع موجود و ایجاد صنایع جدید دانش‌بنیان، منتشر شده است.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان  513

  هدف: شناسایی فناوران مستقل و شرکت­‌ های فعال دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان دارای ایده یا طرح فناورانه در حوزه معدن، صنایع معدنی، مواد و متالورژی کشور به منظور رفع نیازها، چالش‌­ها و ارتقاء فناوری صنایع موجود و ایجاد صنایع جدید دانش‌بنیان.

حمایت از مجموعه‌­ها و شرکت­‌های توانمند، فناور، خلاق و چابک در راه‌­اندازی کسب و کارهای جدید می­‌تواند به توسعه کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی؛ رفع نیازهای بالفعل و بالقوه صنعت و بنگاه‌­های صنعتی بزرگ؛ توسعه و بهینه­‌سازی محصولات و فرایندهای موجود و جدید؛ بهینه­‌سازی و توسعه فناوری مبتنی بر علم و دانش؛ ایجاد اشتغال و همچنین ورود کشور به بازارهای جهانی و رقابت‌پذیری با تکنولوژی روز دنیا کمک شایانی نماید.

در این راستا شتاب­دهنده صدر فردا (شتاب­دهنده تخصصی حوزه معدن، صنایع معدنی و مواد پیشرفته) و ستاد توسعه فناوری­‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت در نظر دارند، با هدف شناسایی پتانسیل‌­های موجود و استفاده از توانمندی متخصصین برای رفع نیازها و چالش‌­های فناورانه موجود در صنایع  معدن و متالورژی کشور، در جهت شناسایی و حمایت از فناوران مستقل و یا شرکت‌های دانش‌­بنیان و غیر دانش­‌بنیان دارای ایده یا طرح فناورانه مرتبط با این صنایع اقدام نمایند.

لذا از فناوران و شرکت‌های دارای پتانسیل بالقوه و بالفعل برای رفع نیازها و چالش­‌های موجود در صنایع معدن و متالورژی کشور؛ بومی‌سازی مواد، قطعات، تجهیزات؛ و یا ارائه خدمات در این حوزه‌­ها دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا 15 شهریور ماه 1399، از طریق تکمیل فرم اولیه شناسایی طرح‌­های فناورانه حوزه معدن و متالورژی کشور (فایل پیوست)، نسبت به ارسال طرح، توانمندی‌­ها و رزومه خود به پست الکترونیک info@sadrefarda.com، اقدام نمایند.

پس از ارزیابی طرح‌­ها و توانمندی‌­های ارسال شده توسط کمیته داوران، از مجموعه‌­های منتخب پشتیبانی­‌های لازم در راستای تجاری‌سازی متناسب با جایگاه طرح در چرخه رشد نوآوری و ارزش ­آفرینی صورت خواهد گرفت. در این ­راستا مجموعه­‌های دارای پتانسیل تجاری­‌سازی وارد شتاب­دهنده می‌­شوند تا با ارائه خدمات مورد نیاز طی یک دوره شتاب­دهی، تبدیل به شرکت­‌های آماده سرمایه‌گذاری و تجاری­‌سازی شوند.

توجه به نکات ذیل ضروری است:

1- فرایند بررسی چند مرحله­‌ای بوده و در صورت عبور از هر مرحله، اطلاعات تکمیلی برای مراحل بعدی از متقاضیان دریافت خواهد شد.

2- ارسال طرح از طرف فناور و یا انجام مکاتبات با فناور به منزله پذیرش طرح نبوده و حقی را برای ارسال کننده طرح ایجاد نخواهد کرد.

 

آدرس پست الکترونیک جهت ارسال فرم تکمیل شده و مستندات: info@sadrefarda.com

آدرس وب سایت: http://sadrefarda.com

شماره تماس جهت کسب اطلاعات تکمیلی: 82166402- 021

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.