Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

طیف سنجی تشدید مغناطیسی هسته ای: درآمدی بر اصول ، کاربردها و روش های تجربی

شرح

بحثهای روشن و مختصر مفاهیم کلیدی NMR را با مثالهای فشرده و گویا ترکیب می کند


این متن که برای پوشش یک دوره کامل در طیف سنجی تشدید مغناطیسی هسته ای (NMR) طراحی شده است ، پوشش کاملی از NMR کلاسیک (یک بعدی) و همچنین پوشش به روز NMR دو بعدی و سایر روش های مدرن را ارائه می دهد. این شامل توصیه های عملی ، نظریه ، برنامه های مصور و مشکلات آزمایش شده در کلاس است. به ایده های مهمی مانند آرامش ، NOE ، دوچرخه سواری فاز و پارامترهای پردازش می پردازد.   و مثالهای مختصر ، در عین حال کاملاً قابل درک ، ارائه می دهد. همچنین به طور منحصر به فرد تمام پارامترهای عمومی بسیاری از آزمایشات از جمله زمان اختلاط ، تعداد اسکن ، زمان آرامش و موارد دیگر را فهرست می کند.


طیف سنجی تشدید مغناطیسی هسته ای: مقدمه ای بر اصول ، کاربردها و روش های تجربی ، نسخه دوم با معرفی خوانندگان به طیف سنجی NMR آغاز می شود - یک روش تحلیلی مورد استفاده در شیمی مدرن ، بیوشیمی و زیست شناسی است که اجازه شناسایی و توصیف مواد آلی و برخی غیر آلی را می دهد. ترکیبات. این فصل شامل موارد زیر است: روش های تجربی. تغییر شیمیایی ؛ اتصال پیوسته ؛ عناوین بیشتر در طیف سنجی NMR یک بعدی. طیف سنجی NMR دو بعدی ؛ روش های پیشرفته تجربی ؛ و توضیح ساختاری.


دارای تجزیه و تحلیل کلاسیک شیفتهای شیمیایی و ثابتهای اتصال برای هر دو پروتون و سایر هسته ها ، و همچنین روشهای مدرن چند پالسی و چند بعدی

شامل رویه های آزمایشی و مشاوره عملی در رابطه با اجرای آزمایش های NMR است

شامل یک مسئله فصلی ، فصلی و حل شده که کاربرد تقریباً همه روشهای فعلی را نشان می دهد

ضمائم حاوی مبانی نظری NMR را ارائه می دهد ، از جمله مدرن ترین رویکردی که از اپراتورهای محصول و نمودارهای سطح انسجام استفاده می کند

طیف سنجی با تشدید مغناطیسی هسته ای: مقدمه ای بر اصول ، کاربردها و روش های تجربی ، با ارائه تعادل بین جلدهای متخصصان NMR و کتابهایی که فقط تعیین ساختار هستند و تمرکز بر روی شیمی دانهای آلی مصنوعی ، نسخه 2 یک متن عالی برای دانشجویان و دانشجویان است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در علوم تحلیلی و زیست زیستی کار می کنند و همچنین دانشمندانی که از طیف سنجی NMR به عنوان ابزاری اصلی در کار خود استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.