Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتاب راهنمای طیف سنجی تشدید مغناطیسی In Vivo: نظریه ، تمرین و کاربردهای MRS

شرح

این کتاب راهنما کل زمینه طیف سنجی تشدید مغناطیسی (MRS) را در بر می گیرد ، روشی منحصر به فرد که امکان شناسایی غیرتهاجمی ، تعیین کمی و نقشه برداری فضایی از متابولیت ها را در موجودات زنده از جمله مدل های حیوانی و بیماران فراهم می کند.

  

شامل سه بخش است:


روش ، نظریه اولیه MRS ، روش بدست آوردن ، کمی سازی طیفها و تعیین مکان فضاها و ملزومات تجهیزات و همچنین موارد جانبی حیاتی مانند سرکوب حرکت و نظارت فیزیولوژیکی را در بر می گیرد.

این برنامه ها بر روی کاربردهای MRS ، هم در مدل های حیوانی بیماری و هم در مطالعات فیزیولوژیک و بیماری طبیعی انسان ، از جمله سرطان ، بیماری های عصبی ، متابولیسم قلب و عضلات و چاقی ، متمرکز است.

مرجع شامل پیوست های مفید و جداول مربوط به نسبت سیگنال به نویز MRS ، غلظت های معمولی بافت ، ساختار متابولیت های معمول و فرمول های مفید است.

درباره کتابهای eMagRes


eMagRes (دائرlopالمعارف تشدید مغناطیسی سابق) طیف گسترده ای از مقالات آنلاین را در مورد تمام جنبه های تشدید مغناطیسی در فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی و پزشکی منتشر می کند. وجود این تعداد زیاد مقاله ، که توسط متخصصان در زمینه های مختلف نوشته شده است ، امکان انتشار مجموعه ای از کتاب های eMagRes در زمینه های خاص NMR و MRI را فراهم می کند. فصل های هر یک از این کتاب های راهنما شامل انتخاب دقیق مقاله های eMagRes خواهد بود. با مشورت با هیئت تحریریه eMagRes ، دفترچه های eMagRes به طور منسجم از پیش توسط ویراستاران ویژه انتخاب شده برنامه ریزی می شوند و مقالات جدید برای پوشش کامل مناسب نوشته می شوند. این کتابچه ها برای دانشجویان تحقیقاتی ، دانشجویان پسا دکترا و سایر محققانی که در مورد حوزه علمی مورد نظر فرا می گیرند و آزمایش های مربوطه ، چه در دانشگاه و چه در صنعت را انجام می دهند ، دارای ارزش و علاقه است.


محتوای این کتابچه راهنما و محتوای کامل eMagRes را در نوک انگشتان خود داشته باشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.