Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

نادر انقطاع

نادر انقطاع  استاد مهندسی برق و سیستم H.Nedwill Ramsey در دانشگاه پنسیلوانیا است. وی مدرک کارشناسی (با بالاترین رتبه) مهندسی برق را از دانشگاه تهران ، کارشناسی ارشد مهندسی برق و دکتری را دریافت کرد. مدرک مهندسی برق (با جزئی در فیزیک) هر دو از موسسه فناوری کالیفرنیا (Caltech). وی پس از گذراندن یک سال به عنوان همکار تحقیقاتی فوق دکترا در Caltech و چهار سال به عنوان دانشمند ارشد تحقیقات در بخش علوم Dikewood در شرکت علوم Kaman در سانتا مونیکا ، کالیفرنیا ، به عضویت هیئت علمی دانشگاه پنسیلوانیا درآمد ، و در آنجا رتبه ها را ارتقا داد و در حال حاضر مشغول به کار است.   H. Nedwill Ramsey استاد مهندسی برق و سیستم ها. وی همچنین عضو موسسه علوم مغز و اعصاب ماهونی در دانشگاه پنسیلوانیا است و انتصابات ثانویه را در گروه مهندسی زیستی و گروه فیزیک و نجوم در دانشگاه پنسیلوانیا انجام می دهد. وی از جولای 1993 تا ژوئن 1997 کرسی گروه فارغ التحصیلان مهندسی برق بود.


 


وی بعنوان یکی از 50 مجله علمی آمریکایی در سال 2006 به منظور توسعه مفهوم نانوسیکلهای نوری انتخاب شد ، وی عضو گوگنهایم ، مدال آور هزاره سوم IEEE ، عضو انجمن آمریکایی برای پیشرفت علوم (AAAS) است. ) ، انجمن فیزیکی آمریکا (APS) ، IEEE ، انجمن بینایی نوری آمریکا (OSA) و SPIE-انجمن بین المللی مهندسی نوری ، و جوایز و افتخارات مختلفی را برای مشارکت های پژوهشی علمی و فعالیت های آموزشی خود از جمله جایزه الکترومغناطیسی IEEE 2012 ، جایزه جورج اچ. هیلمایر در سال 2008 برای تعالی در تحقیقات از دانشگاه پنسیلوانیا ، بنیاد UPS برجسته دوره آموزشی برای جولای 1999 تا ژوئن 2000 ، جایزه صندلی فولبرایت ناپل برای ناپل ، ایتالیا ، محقق جوان ریاست جمهوری NSF ( جایزه PYI) ، دو بار (1993 ، 2002) دریافت کننده جایزه S. Reid Warren، Jr. برای تدریس برجسته از مدرسه UPenn's Engi neering and Applied Science ، جایزه بنیاد Christian F. and Mary R. Lindback Foundation و 1995 جایزه تعالی آموزش مهندسی بنیاد W. M. Keck. وی در همایش ها و کنفرانس های مختلف در حوزه وسیع مورد علاقه تحقیق خود ، سخنرانان عمومی ، سخنرانی و سخنرانی های زیادی داشته است.


وی در هیئت تحریریه مجله Metamaterials و در هیئت مدیره مجله Waves در رسانه های تصادفی و پیچیده است ، ویراستار دانشیار آنتن های IEEE و نامه های انتشار بی سیم (2007-2007) ، معاملات IEEE در آنتن و تبلیغات (1996-2001) و علوم رادیویی (1991-1996). وی در هیئت تحریریه مجله امواج و کاربردهای الکترومغناطیسی بود. وی در دوره 1997-1999 مدرس برجسته آنتن و تبلیغات IEEE بود. وی عضو سیگما خی ، کمیسیونهای B ، D و K کمیته ملی ایالات متحده (USNC) اتحادیه بین المللی علوم رادیویی (URSI) و عضو آکادمی الکترومغناطیس است. وی رئیس (1989-91) و نایب رئیس (1989- 1988) فصل مشترک آنتن های IEEE و تئوری و تکنیک های انتشار / مایکروویو در بخش فیلادلفیا بود. وی از ژانویه 2003 تا دسامبر 2005 به عنوان عضوی از کمیته اداری (AdCom) انجمن آنتن و تبلیغ IEEE انتخاب شد. وی از ژانویه 2005 تا دسامبر 2008 عضو کل عضو USNC-URSI بود ، معاون رئیس / رئیس منتخب کمیسیون B USNC از ژانویه 2006 تا دسامبر 2008 و رئیس این کمیسیون از ژانویه 2009 تا دسامبر 2011. وی نایب رئیس کنفرانس تحقیقاتی گوردون در مورد پلاسمونیک در سال 2010 بود و رئیس بود برای این کنفرانس در سال 2012.


وی مقالات ژورنال ، فصل کتاب و مقالات کنفرانس متعددی را منتشر کرده است. وی جلسات ویژه مختلفی را در همایش ها و کنفرانس های بین المللی سازماندهی و ریاست کرده است و چندین موضوع ویژه را از طرف مهمان ویرایش / مشترک ویرایش کرده است ، یعنی شماره ویژه مجله امواج و کاربردهای الکترومغناطیسی با موضوع "تعامل موج با رسانه های پیچیده و پیچیده" در سال 1992 ، بخش ویژه شماره مجله موسسه فرانکلین با موضوع "آنتن ها و مایکروویو (از سیزدهمین همایش سالانه بنیامین فرانکلین) در سال 1995 ، ویژه نامه حرکت موج با موضوع" الکترودینامیک در محیط های پیچیده " (با LB Felsen) در سال 2001 ، ویژه نامه معاملات IEEE در آنتن ها و انتشار با موضوع "Metamaterials" (با RW Ziolkowski) در سال 2003 ؛ بخش ویژه نامه ارتباطات کشورهای جامد با موضوع "شکست منفی and Metamaterials for Science and Engineering Optical "(با G. Shvets) در سال 2008 ، ویژه نامه مجله IEEE در عناوین منتخب در الکترونیک کوانتوم با موضوع" Met amaterials "(با V. Shalaev ، N. Litchinitser ، R. McPhedran ، E. Shamonina و T. Klar) در سال 2010 ،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.