Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

فوتونیک و فیبر نوری: مبانی و کاربردها

  

ویراستاران و نویسندگان مشارکت کننده کتاب بسیار خوبی در زمینه فوتونیک و فیبر نوری تهیه کرده اند. بر اساس تحقیقاتی که در م institسسات تحقیقاتی پیشرو هند انجام شده ، این کتاب برای مقاطع کارشناسی ارشد ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان در زمینه فوتونیک در نظر گرفته شده است.


فراتر از مقدمه ای در مورد امواج نور و فناوری فیبر نوری ، این مرجع فیبرهای نوری مختلف را برجسته می کند. خوانندگانی که عمدتاً به فوتونیک علاقه مند هستند ، در مهندسی ولتاژ بالا ، حسگرهای نوری مبتنی بر نانو سیم TiO2 و شبیه سازی شکاف باند الکترومغناطیسی در بلورهای فوتونی 2 بعدی را پیدا خواهند کرد. به طور خاص ، بخش خواص نوری خطی و غیرخطی نانومواد لایه ای نانوذرات 2D hBN (نیتریت بور شش ضلعی) شامل سنتز و خصوصیات از طریق طیف سنجی Raman و XRD ، TEM ، AFM (میکروسکوپ نیروی اتمی) است. علاوه بر این ، در کاربردهای لیزر ، درمان فتودینامیکی در پزشکی و دیادهای قابل تغییر عکس جدید برای دستگاه های تبدیل نور انرژی ، و همچنین مبانی فلورسانس مورد بحث قرار می گیرند. نویسندگان همچنین مروری بر فیبر نوری فیبر نوری در ارتباطات و گزارش سنسورهای فیبر نوری برای سنجش فیزیکی و شیمیایی دارند.


نقد و بررسی توسط Axel Mainzer Koenig ، مدیر عامل شرکت Mainzer Koenig Research Associated ، پورتلند ، اوره ، ایالات متحده آمریکا.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.