Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتاب نانوفوتونیک کاربردی

  

نقطه قوت این کتاب ترکیب ماهرانه آن است که نمایانگر اصول اساسی نانوفوتونیک است و تصویری از کاربردهای این فناوری است. برای مورد دوم ، به نور ، فتوولتائیک و سنسورها توجه می شود. این کتاب طیف گسترده ای از سیستم عامل های مواد از جمله مواد کلوئیدی و فوتونیک سیلیکون و همچنین فوتونیک نیمه هادی III-V آشنا را درمان می کند. با در نظر گرفتن مناطق نوظهور نانوفوتونیک ، نویسندگان به درمان فرا مواد و نانوفوتونیک با الهام از زیست می پردازند.


رویکرد ارائه موارد ضروری فیزیکی مباحث مورد بررسی است تا تلاش برای بررسی همه جزئیات. درک و فهم توسط بسیاری از نمودارها و شکل های بسیار عالی افزایش می یابد. مشکلات گنجانده شده است تا خواننده بتواند درک خود را آزمایش کند. خواندن و منابع بیشتر نیز در هر فصل گنجانده شده است.


آن دسته از خوانندگانی که به درک عمیق تری از فیزیک زمینه ای نیاز دارند تا آنچه در اینجا ارائه می شود ، می توانند به مقدمه ای درباره نانوفوتونیک ، کار قبلی نویسنده اول این کتاب ، مراجعه کنند. ویژگی مشترک این کتاب ها تلاش برای نشان دادن زمینه تاریخی کار است ، به ویژه با گنجاندن پرتره های قلم و پرتره های واقعی از بازیگران اصلی که مضامین مهمی را در این زمینه پیشرفت داده اند. از این نظر ، ما می فهمیم که مایکل فارادی کار در زمینه نانو اپتیک را در سال 1857 به انجمن سلطنتی گزارش داده است. بنابراین این رشته در واقع کاملاً قدیمی است!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.