Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

یک اسکنر لیزری مغناطیسی برای جراحی آندوسکوپی

این کتاب بر طراحی ، توسعه و توصیف اسکنر لیزری مغناطیسی فشرده برای کاربردهای جراحی متمرکز است. علاوه بر این ، یک کنترل کننده عمق برش لیزر را پیشنهاد می کند تا در جراحی های جراحی بافت نرم استفاده شود.

استفاده از اسکنرهای لیزری در جراحی میکروسکوپ بافت نرم منجر به فرسایش با کیفیت بالا و حداقل آسیب حرارتی به بافت اطراف می شود.   با این حال ، فن آوری های اسکنر فعلی برای جراحی جراحی محدود به لیزرهای پرتوی آزاد است که از خارج بیمار نیاز به دید مستقیم به محل جراحی دارند. توسعه سیستم های ریز دستکاری لیزر فشرده برای معرفی قابلیت اسکن لیزر در مکان های جراحی دشوار ، از جمله تارهای صوتی بسیار مهم است.

در این کتاب ، طراحی و ساخت اسکنر لیزر آندوسکوپیک با استفاده از مغناطیس نشان داده شده است ، اسکن لیزر با سرعت بالا برای فرسایش بافتی بدون تماس با کیفیت بالا و در فضاهای کاری باریک. خصوصیات ثابت و پویا سیستم ، دورکاری آن از طریق دستگاه تبلت و مدل کنترلی آن برای اجرای مسیرهای خودکار با استفاده از نمونه اولیه ساخته و مونتاژ شده نشان داده شده است. به دنبال این ، در این کتاب چگونگی استفاده از موقعیت لیزر و قابلیت کنترل سرعت اسکنر برای طراحی یک کنترل کننده عمق برش لیزر برای کمک به جراحان در حین عمل بیان شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.