Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

جراحی لیزر در مغز و ستون فقرات

برنامه جراحی لیزر در مرکز مغز و ستون فقرات با استفاده از پیشرفته ترین درمان حرارتی بینابینی لیزر (LITT) برای درمان بیماران مبتلا به ضایعات خاص مغزی با استفاده از پرتوهای کوچک نور به جای اشعه استفاده می شود. این پرتوها ضایعه را گرم می کنند و بدون آسیب رساندن به بافت سالم مغز اطراف ، بدون اینکه بیماران را تحت تأثیر عوارض احتمالی پرتودرمانی قرار دهند ، از بین می برند.

  

فرسایش با لیزر بیانگر آخرین نسل جراحی مغز و اعصاب با حداقل تهاجم است و برای بیماران مبتلا به انواع خاصی از صرع ، تومورهای مغزی و سایر ضایعات گزینه جدید پیشرفته ای است. برای بیماران صرعی که تشنج آنها به خوبی توسط دارو کنترل نمی شود و برای بیماران تومور مغزی که به دنبال یک رویه جراحی کمتر تهاجمی هستند ، جراحی با لیزر می تواند یک گزینه موثر در مواردی باشد که جراحی باز به دلیل محل ضایعه یا بیمار ممکن است خطر قابل توجهی داشته باشد سایر مشکلات پزشکی


در طی یک روش لیزر ، جراح مغز و اعصاب یک سوراخ کوچک در جمجمه ایجاد می کند - نیازی به کرانیتومی نیست - و یک پروب لیزر را وارد می کند. با استفاده از راهنمای MRI برای اطمینان از دقیق ترین محل قرارگیری ، جراح لیزر را از طریق اپلیکاتور تحویل می دهد تا به هدف برسد. نقشه های دما در زمان واقعی به جراح این امکان را می دهد تا ناحیه ای را که در حال حرارت دادن است از بین ببرد تا ضایعه را تخریب کند بدون اینکه به بافت سالم مغز اطراف آسیب برساند. (به انیمیشن زیر مراجعه کنید.)


جراحی لیزر برای صرع در حال حاضر برای آن دسته از بیماران در دسترس است که کانون تشنج آنها به خوبی موضعی است و با استفاده از دارو نتوانسته اند حملات خود را کنترل کنند. جراحی لیزر برای بیماران تومور مغزی بسته به محل ، اندازه و مرحله تومور در دسترس است. نتایج مربوط به بیمارانی که تحت این روش پیشرفته جدید قرار گرفته اند بسیار عالی بوده است ، اگرچه نتایج طولانی مدت باید طی سالهای آینده مورد بررسی قرار گیرد.


برنامه جراحی لیزر توسط جراحان مغز و اعصاب ویژه آموزش دیده از خدمات جراحی صرع و تومور مغزی در مرکز مغز و ستون فقرات ویل کرنل کار می کند. خدمات جراحی صرع ما بخشی از مرکز جامع صرع است که در مرکز پزشکی نیویورک-پروتستان / ویل کرنل مورد تحسین قرار گرفته است. مرکز صرع ملی که به دلیل دستاوردهای پیشگام خود در تحقیقات و نوآوری های بالینی شناخته شده است ، یک رویکرد چند رشته ای را به نیازهای پزشکی و اجتماعی پیچیده بیماران مبتلا به اختلالات تشنج ارائه می دهد. خدمات تومور مغزی ویل کرنل درمانی پیشرفته برای تومورهای مغز و نخاع در بزرگسالان و کودکان ارائه می دهد. متخصصان ما در انواع تکنیک های پیشرفته جراحی و غیر جراحی ، از جمله طیف گسترده ای از آزمایشات بالینی ، برای درمان این تومورها مهارت کافی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.