Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

آینده با فیزیک: مسیرهای شغلی

  

مطالعه فیزیک بسیاری از نظریه های حیاتی مانند "نظریه بیگ بنگ" ، "نظریه کوانتوم" و "نظریه های نسبیت" را که نقش محوری در توسعه نوآوری های کلیدی - از جمله تلویزیون ، رادیو ، لیزر داشته است ، به وجود آورده است. ، فناوری رایانه ای ، سلاح های هسته ای و DNA. اگر این فیزیکدانان نبودند ، دنیای مدرن به طور متفاوتی به عنوان عصر فضا یا عصر اتمی شناخته نمی شد. مهارت های مختلفی که مطالعه فیزیک ایجاد می کند بسیار فراتر از آزمایشگاه مفید است و در طیف گسترده ای از مشاغل ارزش گذاری می شود.


هنگام تصمیم گیری برای حرفه ای در فیزیک ، جنبه های کلیدی که باید در نظر بگیرید ، مناطق ترکیبی تحصیلات مورد علاقه شما و کاربردهای عملی مورد علاقه شما است. از آنجا که فیزیک پایه و اساس بسیاری از رشته ها مانند الکترومغناطیس ، مکانیک آماری و ترمودینامیک و تجارت های فزاینده است ، می توانید تقریباً در هر صنعت و زمینه کاری فعالیت کنید. خواه می خواهید در فضا ، ماده ، زمان یا سایر عناصر جذاب دنیای فیزیکی کاوش کنید ، برای رمزگشایی از فیزیک نیازی به فرزندان انیشتین یا نبوغ معتبر نیستید.


شما فقط به یک درک خوب از اصول علمی ، یک ارقام بسیار قوی برای اعداد و علاقه شدید به اکتشافات مربوط به دنیای فیزیکی برای کمک به این زمینه نیاز دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.