Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

کتاب کاربرد لیزرهای کم توان در پزشکی

  

کاربرد لیزرهای کم توان در پزشکی


این کتاب خلاصه مباحث فیزیک لیزر و لیزرهای کم توان است که در علوم پزشکی و زیست شناسی استفاده می شوند. همچنین به اساتید و محققان کمک می کند لیزرهای سطح پایین مورد استفاده در تحقیقات پزشکی و زیست لیزر را در تحقیقات خود پیدا کنند. و من احسان کمانی متولد 1994 در اراک ، ایران. من فارغ التحصیل رشته لیزر در دانشگاه آزاد تویسرکان هستم. من تحقیق در مورد استفاده از لیزر در علم پزشکی را در سال 2015 در مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در علوم پزشکی ، بیمارستان شهدای تجریش ، تهران آغاز کردم. به دلیل برخورد با بیماران سرطانی در محل کار خود ، هدف خود را برای درمان و تشخیص سرطان لیزر قرار دادم. و خوشبختانه من توانستم در استفاده از لیزر در درمان بیماران سرطانی نتایج قابل توجهی کسب کنم. زمینه مورد علاقه من استفاده از لیزر در درمان بیماران سرطانی است و موضوع دیگری که بیشتر به آن علاقه مندم و با آن نتایج خوبی می گیرم تأثیر لیزر کم قدرت بر تکثیر سلول و تقویت سلولهای بنیادی توسط لیزر است. این کتاب نتیجه تحقیقات و مقالات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.