Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

بیوفوتونیک

کنگره بیوفوتونیک: اپتیک بیومدیکال بر راه حل های فناوری برای چالش های پزشکی و کاربردهای پزشکی متمرکز است. این تحقیق متنوع ، پیشرفته و ابزارها و تکنیک های نوآورانه جدید را پوشش می دهد. هدف آن جمع کردن یک گروه بین المللی از مهندسان برجسته ، دانشمندان علوم نوری و پزشکی ، پزشکان ، و همچنین محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که در روش های نوری برای پیشرفت و کشف علم پزشکی که منجر به ترجمه این روش ها است ، مشغول به کار هستند. به عمل بالینی.

  

بیوفوتونیک بالینی و ترجمه ای

پوشش توسعه و کاربرد تکنیک های نوری برای کاربردهای بالینی.


میکروسکوپ ، هیستوپاتولوژی و تجزیه و تحلیل

یک مجمع برای ارائه آخرین تحقیقات در مورد میکروسکوپ بافتی ، تجزیه و تحلیل خودکار و رویکردهای یادگیری ماشین ، و همچنین تجزیه و تحلیل مایعات و مایعات ، معرف ها و برچسب ها ، همراه با چالش های ترجمه چنین پیشرفت هایی در کلینیک.


توموگرافی نوری و طیف سنجی

تمرکز بر روی تحولات جدید در توموگرافی نوری غیرتهاجمی و طیف سنجی ، از جمله زمینه های توموگرافی نوری منتشر (DOT) و طیف سنجی (DOS) ، توموگرافی همبستگی منتشر (DCT) و طیف سنجی (DCS) ، توموگرافی فوتو آکوستیک (PAT) ، تصویربرداری از لکه های لیزری ، طیف سنجی رامان ، تصویربرداری فلورسانس ، مهندسی جبهه موج برای غلبه بر پراکندگی ، و همچنین در تحولات بیوفوتونیک جدید در برنامه های پیش بالینی و بالینی.


اپتیک و مغز

نمایش تحقیقات پیشرفته و ابزارها و تکنیک های نوآورانه جدید که به دنبال افزایش دانش بنیادی در مورد مغز و سیستم عصبی است.


توموگرافی انسجام نوری

منابع نوری OCT ، کاوشگرهای تصویربرداری و سیستم های جدید را پوشش می دهد. الگوریتم های پردازش مدل سازی و تصویربرداری محاسباتی ؛ فن آوری های چند حالته و همچنین برنامه های اساسی و ترجمه ای.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.