ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
مفاهیم مهم برای شروع دوره
اهداف این دوره عبارتند از:
-تعامل ماده سبک و بیولوژیکی را درک کنید. مانند جذب ، انتشار ، پاسخ طیفی ، فلورسانس انعکاس ، پراکندگی و غیره
منابع و آشکارسازهای نوری
-این تفاهم را برای تعامل با سلول ها و بافت های برجسته خصوصیات فیزیکی مورد استفاده در برنامه های بعدی گسترش دهید
-توسعه و عملکرد فلوروفور ، میکروسکوپ فلورسانس چرخه سلولی
- برخی از کاربردهای درمانی نور را نشان دهید (عکس فعال سازی داروها درمان های عکس پویا مهندسی بافت با نور)
-دانش آموزان را به روشهای نوری اعمال شده در مواد بیولوژیکی تشویق کنید
- مروری بر روش ها و اصول بیوسسسور نوری در optogenetcis
برچسب زدن فلورسنت و مکانیسم تشدید فلورسنت
انتقال انرژی (FRET) ، FLIM ، FRAP ، FCS: کاربردهای حسگرهای زیستی ، حسگرهای زیستی مبتنی بر رامان
Labelfree: رزونانس سطح پلاسمون (SPR) و روش هدایت موج دی الکتریک ، حسگرهای زیستی مبتنی بر حالت های گالری نجوا در ریزرسانات ها
در پایان دوره ، دانش آموز باید دانش لازم را برای درک برنامه های عملی بیوفوتونیک آینده کسب کند.