Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

دستگاه مبتنی بر لیزر مینیاتوری جدید برای تهیه ویدئو Color HD در شبکیه چشم

در دانشگاه فوکوی ژاپن ، محققان در ایجاد یک پروژکتور لیزر RGB بسیار جمع و جور با توانایی ایجاد یک تصویر پیش بینی با وضوح بالا (HD) به پیشرفت های چشمگیری دست یافته اند.

  

این دستگاه شامل یک اتصال دهنده از نوع هدایت موج برای تولید پرتوهای خروجی RGB دقیقاً تراز شده از سه لیزر مستقل است. همچنین دارای آینه ریز الکترومکانیکی برای تولید تصاویر اسکن با وضوح بالا است. این فناوری می تواند برای دستیابی به پست الکترونیکی در نمایشگرهای پوشیدنی مانند عینک هوشمند ، بیشتر اصلاح شود.


پیشرفت شگفت انگیز به دست آمده در کوچک سازی در 10 سال گذشته باعث شده است که دستگاه های الکترونیکی پوشیدنی دور از ذهن در دهه 2000 قابل دستیابی باشند. نمونه های پستی این فناوری عینک های هوشمند و نمایشگرهای مشابه آن است که از پیشرفت های اخیر در واقعیت مجازی و افزوده استفاده می کنند تا تجربه ای همهجانبه یا ابزارهای هندزفری را ارائه دهند.


اما نمونه های رایج نمایشگرهای پوشیدنی هوشمند و عینک دارای اشکالاتی هستند که از تجاری سازی آنها جلوگیری می کند ، به عنوان مثال کیفیت تصویر زیر هم سطح ، مشکلات باتری و حجیم بودن.


در دانشگاه فوکوی ، محققان در تولید یک پروژکتور تصویری فوق العاده کوچک و در عین حال قوی برای نمایش عینک ، به پیشرفت مداوم دست یافته اند. آنها به همراه SEIREN KST Corp. ، تولید کننده سیلیکون ژاپن ، در تلاشند تا جدیدترین نوآوری های خود را طی یک سال تجاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.