Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

پژوهشگران برتر دانشگاه بناب تجلیل شدند

پژوهشگران برتر دانشگاه بناب تجلیل شدند

پژوهشگران برتر دانشگاه بناب تجلیل شدند




ایسنا/آذربایجان شرقی طی مراسمی از پژوهشگران برتر اساتید و دانشجویی، رئیس گروه برگزیده و کارمندان نمونه حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه بناب تجلیل شد.

این پژوهشگران برتر، بر اساس فعالیت‌های پژوهشی انجام شده از یکم مهرماه سال گذشته تا 31 شهریور ماه سال‌جاری که در سامانه ژیرو ثبت شده بود، انتخاب شده‌اند.

بر این اساس دکتر صیاد نوجوان به عنوان "استاد 1 درصد برتردانشمندان جهان"، دکتر میر سجاد هاشمی، دکتر محمد علی مهتدی بناب ، دکتر مرضیه رنجبر محمدی بناب، دکتر سحر زینت لو به عنوان "اساتید 2 درصد برتردانشمندان جهان"، دکتر حجت افشاری به عنوان "پژوهشگر برتر دانشگاه"، دکتر اردشیر محمدزاده به عنوان "پژوهشگر برتر دانشکده فنی و مهندسی" و دکتر میر سجاد هاشمی به عنوان "پژوهشگر برتر دانشکده علوم پایه" و همچنین دکتر ناصر قاسمیان نیز به عنوان "پژوهشگر برتر در زمینه طرح‌های صنعتی" تجلیل شدند.  

در بخش پژوهشگران برتر گروه‌ها نیز دکتر زهرا فاخر در گروه عمومی، دکتر علی احمدیان در گروه مهندسی برق، دکتر مصطفی خجسته نژند در گروه مهندسی مکانیک، دکتر ویدا خلیلی در گروه مهندسی مواد و متالورژی، دکتر پیمان نرج آبادی در گروه مهندسی عمران، دکتر سحر زینت لو در گروه مهندسی شیمی و پلیمر، دکتر جواد یکرنگ در گروه مهندسی نساجی، دکتر حجت امامی در گروه مهندسی کامپیوتر و دکتر مهدی ثقفی، رئیس گروه امور آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها به عنوان "رئیس گروه برگزیده حوزه مدیریت پژوهش و فناوری" معرفی و مورد تجلیل واقع شد.

در بخش پژوهشگران برتر دانشجویی نیز سیمین شیرین از گروه اپتیک و لیزر به عنوان "پژوهشگر برتر دانشجویی مقطع دکتری دانشکده علوم پایه"، عاطفه امیر جنگی از گروه مهندسی شیمی و پلیمر به عنوان "پژوهشگر برتر دانشجویی مقطع کارشناسی ارشد دانشکده فنی و مهندسی" و حمیدرضا قزوینی از گروه مهندسی شیمی و پلیمر به عنوان "پژوهشگر برتر دانشجویی مقطع کارشناسی دانشکده فنی و مهندسی" معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایسنا، مهندس مینا خیری فام، مهندس ناصر حقیقت و مهندس فرید اکبری به عنوان کارمندان نمونه حوزه پژوهش و فناوری در این مراسم معرفی شده و در خاتمه از افراد برگزیده تجلیل به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.