Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

لیزرهای فیبر

لیزر الیاف ، با شروع فروتنانه خود در اواخر دهه 1980 ، در دهه گذشته یا حدوداً پیشرفت چشمگیری داشته است و خود را از یک کنجکاوی تحقیق به یک نیروی اصلی در تولید مدرن تبدیل کرده است. امروز ، این اقتصاد با تغییر اساسی در نحوه علامت گذاری ، ماشینکاری و پردازش مواد در مقیاس صنعتی ، در اقتصاد ما انقلابی ایجاد می کند. توسعه اخیر لیزرهای فیبر با قدرت بالا همچنین به طور اساسی دامنه وسیعی از مناطق دیگر را از علوم فیزیکی و پزشکی گرفته تا زمین شناسی و اکتشافات فضایی شکل می دهد. در چند سال گذشته ، استقرار تاکتیکی سلاح های انرژی مستقیم بر پایه لیزرهای فیبر به واقعیت تبدیل شده است.

  

توسعه لیزرهای الیاف ریشه در زمینه های فنی مختلفی از جمله مواد نوری ، طراحی موجبر نوری ، اپتیک غیرخطی ، ساخت فیبر نوری و خصوصیات نوری ، علاوه بر اجزای فیبر نوری ، و طراحی و معماری لیزر فیبر دارد. هیچ پوشش جامع و جامعی از چنین موضوعات متنوعی در یک کتاب واحد ظاهر نشده است. بسیاری از تحولات مهم در دهه گذشته هم در دانشگاه و هم در صنعت اتفاق افتاده است.


این کتاب به طور جامع اصول ، فن آوری و کاربردهای لیزرهای فیبر شامل تحولات به روز در هر دو دانشگاه و صنعت را پوشش می دهد و هدف آن این است که به عنوان مقدمه و کمک تحقیقاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، مهندسان و دانشمندان تازه وارد در این زمینه باشد و همچنین برای پیشکسوتان این رشته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.