Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

پلاسمونیک

درباره این دوره


دید گسترده ای در مورد فیزیک برهم کنش نور با نانوساختارهای فلزی بدست آورید. در این دوره ، شما با همه تنوع اثرات منحصر به فرد ظاهر شده در محل اتصال فناوری نانو ، اپتیک طول موج زیر موج ، مکانیک کوانتوم و فیزیک حالت جامد آشنا خواهید شد. خواهید فهمید که چگونه می توان از تقویت میدان غول پیکر در نزدیکی نانوساختارهای فلزی برای تشخیص تک مولکول زیستی استفاده کرد و آیا ساخت لیزر در مقیاس نانومتر امکان پذیر است.

  

در چارچوب دوره ، ما در مورد اصول اساسی برهم کنش نور با نوسانات پلاسما در حالت جامد ، به تفصیل بحث خواهیم کرد. با گذراندن دوره ما:


گام به گام رشته پلاسمونیک را از خصوصیات نوری فلزات گرفته تا آخرین کاربردهای نانوساختارهای پلاسمونیک یاد بگیرید.

حداقل نظریه را بدست آورید ، که با توصیف تکنیکهای تجربی و بحث در مورد نتایج علمی پیشرفته نشان داده شده و پشتیبانی می شود.

یک تجربه عملی در مورد نحوه توصیف پلاسمونها در ساختارهای مختلف نانو مانند نانوذرات تک فلزی ، الیگومرهای نانوذره و آرایه های دوره ای ، راهنماهای موج پلاسمونیک و سیم ها بدست آورید.

در قسمت نهایی این دوره ، شما یک نمای کلی از کاربردهای پلاسمونیک در سنجش بیولوژیکی شیمیایی ، لایه برداری نانو ، به دام انداختن نور و کنترل مکانیکی دارید.

این دوره به پنج بخش تقسیم شده است:


خصوصیات الکترومغناطیسی فلزات

پلاسمون پلاریتونهای سطحی

تشدیدهای پلاسمون سطحی موضعی

پلاسمون-پلاریتونهای فله

کاربردهای پلاسمونیک


این دوره برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد که در رشته های فیزیک و مهندسی مربوط به اپتیک فعالیت دارند ، در نظر گرفته شده است. همچنین محققانی که می خواهند دانش خود را در زمینه فوتونیک مدرن به دست آورند یا تعمیق بخشند. این دوره می تواند به پیشرفت تحصیلی یا دانشگاهی شما کمک کند و به طور بالقوه شما را تحریک می کند تا تحقیقات خود را در این زمینه انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.