Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

درس لیزرهای نیمه هادی

مقدمه

این کتاب پیشرفت های جذاب اخیر را که در رابطه با هرج و مرج ، ثبات و بی ثباتی لیزرهای نیمه رسانا حاصل شده است ، توصیف می کند و به طور مفصل درباره کاربردها و چشم اندازهای آینده آنها بحث می کند. این امر بر پویایی در لیزرهای نیمه هادی با بازخورد نوری و الکترونیکی ، تزریق نوری و مدولاسیون جریان تزریق تأکید می کند. کاربردهای هرج و مرج لیزر نیمه هادی ، کنترل و سر و صدا و لیزرهای نیمه هادی نیز نشان داده شده است.

  

لیزرهای نیمه رسانا با ساختارهای جدید ، مانند لیزرهای ساطع کننده سطح حفره عمودی و لیزرهای نیمه رسانای با مساحت وسیع ، وسایل جذاب و امیدوار کننده ای هستند. مباحث فعلی شامل تولید سریع اعداد فیزیکی با استفاده از لیزرهای نیمه هادی بی نظم برای برقراری ارتباط ایمن ، ایجاد هرج و مرج ، لیزرهای نیمه رسانای نقطه کوانتومی و لیزرهای نیمه هادی آبشار کوانتومی و لیزرهای ساطع کننده سطح حفره عمودی است.


این چهارمین نسخه به طور چشمگیری گسترش یافته است تا آخرین پیشرفت ها را منعکس کند. تئوری اساسی هرج و مرج لیزر و پویایی بی نظم در لیزرهای نیمه هادی مورد بحث قرار گرفته است ، اما همچنین به عنوان مثال روش تداخل سنجی خود اختلاطی در لیزرهای آبشار کوانتومی مورد بحث است ، که در کاربردهای عملی ضروری است.


بعلاوه ، این نسخه همگام سازی هرج و مرج بین دو لیزر و برنامه را برای ایمن سازی ارتباطات نوری پوشش می دهد. موضوع جدید دیگر ویژگی سازگاری و هماهنگی بسیاری از لیزرهای نیمه هادی جفت شده در ارتباط با تشابه دینامیک بین نورون های سیناپسی و لیزرهای نیمه رسانای بی نظم است که عناصر دینامیکی غیر خطی سازگار هستند. به طور خاص ، همگام سازی تاخیر صفر بین نورون های دور نقش اساسی در پردازش اطلاعات در مغز دارد. سرانجام ، این کتاب کاربردی از ثبات و ویژگی هماهنگ سازی در لیزرهای نیمه هادی بی نظم ، یعنی نوعی پردازش اطلاعات عصبی-الهام گرفته شده را به عنوان محاسبات مخزنی ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.