Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

فیزیک پلاسمای لیزر و کاربردها

این سری از کتابها در مورد فیزیک فعل و انفعال لیزر و ماده ، دینامیک سیالات در پلاسمای قابل فشردگی با درجه حرارت بالا و چگالی بالا و پدیده های جنبشی و دینامیک ذرات در پلاسمای تولید شده توسط لیزر بحث می کنند. این کتاب (جلد 1) فیزیک جذب شدید لیزر در ماده و / یا پلاسما را در رژیم شدت لیزر غیر نسبی و نسبی ارائه می دهد. در بسیاری از موارد ، آن را با تصاویر واضحی از فیزیک توضیح داده اند تا درک بصری از فیزیک فردی برای افراد غیر متخصص امکان پذیر باشد.

  

برای لیزر شدید 1013-16 W / cm2 ، انرژی لیزر عمدتا از طریق فرآیند برخورد جذب می شود ، جایی که انرژی نوسان با برخورد کولن غیرآدیاباتیک با یون ها به انرژی گرمایی تبدیل می شود. تعاملات بدون برخورد با حالتهای جمعی در پلاسما نیز توصیف شده است. عناوین اصلی برهم کنش لیزر فوق العاده شدید و پلاسما برای شدت نزدیک و بیش از 1018W / cm2 است. در چنین رژیمی ، پویایی نسبی گرایی ضروری می شود.


یک فیزیک جدید به دلیل تأثیرات نسبی مانند اصلاح جرم ، نیروی غیرخطی نسبی ، فیزیک آشوب حرکات ذرات و غیره ظاهر می شود. این کتاب به وضوح مبانی نظری برای به چالش کشیدن فیزیک متقابل لیزر و پلاسما در طیف وسیعی از لیزرهای قدرت را فراهم می کند.


این کتاب به عنوان یک کتاب درسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد و همچنین برای خوانندگانی که می خواهند کل ساختار فیزیک را بفهمند چه اتفاقی می افتد وقتی لیزر شدید مواد را از جمله مواد جامد ، گاز و غیره تابش می کند ، مناسب است. ، همچنین یک منبع ارزشمند برای دانشجویان و محققان مهندسی و همچنین برای خودآموزی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.