Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

فوتونیک در پزشکی

مدت ها پیش محققان دستکاری فناوری های لیزر را برای استفاده در تحقیقات علمی آغاز کردند. که به عنوان کاوش انتزاعی از رفتار نور و تعامل آن با طبیعت آغاز شد ، به زودی به شاخه ای کامل از علم تبدیل شد که اکنون همه ما آن را تحت عنوان فوتونیک می شناسیم. همانطور که دانشمندان کاوش خود را انجام دادند ، آنها یاد گرفتند که فوتونیک در بسیاری از اکتشافات علمی تا چه حد تأثیرگذار است.

  

فناوری فوتونیک به سرعت از حوزه فیزیک به علوم زندگی گسترش یافت. فناوری های نور و لیزر در بسیاری از مراحل تحقیقات پزشکی و بیولوژیکی مورد استفاده قرار می گیرند. طیف سنجی امکان بررسی دقیق بلوک های ساختمانی بیولوژیک را فراهم می کند ، که تغییر می دهد در بررسی بیماری ها. از تولید و تحویل دارو گرفته تا تصویربرداری پزشکی و ژنومیک و حتی راهنمایی رباتیک در جراحی ، همه برای موفقیت به لیزرهای پزشکی اعتماد می کنند.


فن آوری های مورد بحث در این پست وبلاگ همه در پیشرفت طب مدرن که ما آن را می شناسیم تأثیر دارد. همانطور که صحبت می کنیم ، این ابزارها در حال کشف بیماری های جدید و روش های جدید برای درمان آنها هستند. در این مقاله ما تأثیر گسترده فوتونیک در پزشکی را بررسی خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.