Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

حسگرهای مغناطیسی برای کاربردهای پزشکی

شرح

یک راهنمای مهم که اصول مدل سازی و شبیه سازی بیوسنسر مغناطیسی را مرور می کند


حسگرهای مغناطیسی برای کاربردهای پزشکی ، یک بررسی جامع از مدل سازی و شبیه سازی حسگر بیو مغناطیسی را ارائه می دهد. نویسندگان - کارشناسان برجسته در این زمینه - نقاط قوت و ضعف مدل را کشف کرده و در مورد شایستگی های نرم افزارهای مختلف مدل سازی ، از جمله خانگی و تجاری (به عنوان مثال نرم افزار مدل سازی چند فیزیک) بحث می کنند.

  

بخش مواد سنسور ، مواد امیدوار کننده ای را بررسی می کند که از خصوصیات آنها برای سنجش استفاده شده است و مواد هوشمند آینده را که قابلیت کاربرد سنجش را دارند ، پیش بینی می کند. در مرحله بعدی ، نویسندگان طبقه بندی سنسورهایی را ارائه می دهند که به انواع مختلف مختلف تقسیم می شوند. آنها عملکرد خود را توصیف می کنند و برنامه های مهم برجسته را نشان می دهند که مزایا و اشکالات طراحی های مربوطه را نشان می دهد. این کتاب همچنین حاوی اطلاعاتی درباره آخرین تحولات در زمینه هر نوع حسگر است. این کتاب مهم:


یک درمان یکنواخت از پایه های اصلی حسگرهای زیستی مغناطیسی فراهم می کند

روشهای حل مسئله مانند تحلیلی و عددی را ارائه می دهد

توضیح می دهد که چگونه روش های راه حل مکمل یکدیگر هستند و اطلاعاتی در مورد مواد ، طراحی ، مدل سازی و شبیه سازی به کمک رایانه ، بهینه سازی و ساخت دستگاه ارائه می دهد.

چالش ها و راه حل های مدل سازی را توصیف می کند

سنسورهای مغناطیسی برای کاربردهای زیست پزشکی که برای دانشجویان مهندسی برق و الکترونیک ، فیزیک ، شیمی ، مهندسی پزشکی و زیست شناسی نوشته شده است ، راهنمای اصول حسگرهای بیومغناطیسی ، تحولات اخیر را ارائه می دهد و تأثیر مدل سازی و شبیه سازی سنسور بر حسگرهای مغناطیسی را نشان می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.