Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

بیوفوتونیک تشخیصی

بیوفوتونیک تشخیصی


بیوفوتونیک تشخیصی برای تشخیص بیماریها در مراحل اولیه قبل از بروز علائم پزشکی واقعی در بیماران استفاده می شود. با استفاده از اپتیک ، بیوفوتونیک تشخیصی چندین مزیت سنجش و تصویربرداری در سطح مولکولی را فراهم می کند و همچنین داده های چند بعدی را برای ارزیابی جمع آوری می کند. فن آوری های مبتنی بر نور عموماً بدون تماس هستند و تأثیر کمتری بر یکپارچگی افراد زنده دارند و در نتیجه می توانند به راحتی درجا استفاده شوند.

  

برچسب گذاری نوری: پروتئین ها ، سلول ها ، DNA و بافت ها با برچسب های نوری برچسب گذاری می شوند و رشته های لامپ یا فلورسانس آنها اندازه گیری می شود. همچنین ، با توجه به وضعیت پاتولوژیک یا فیزیولوژیکی ، تغییرات مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

تجسم ساختارهای پیچیده: فناوری پیشرفته لیزر ، تصویربرداری از ساختارهای شبکیه عروقی و سایر اعصاب بینایی را برای تشخیص دقیق بیماری های چشم افزایش داده است. با مشاهده تغییراتی که در مویرگهای چشمی رخ می دهد ، تشخیص اختلالات عروقی شایع امکان پذیر است.

تشخیص سطح سلولی: فن آوری های پیشرفته نوری شامل لیزر و کاربردهای فوتونیک و بیوفوتونیک در پزشکی در مشاهده و شناسایی بیوشیمی سلولی و عملکردهای آنها ، یکپارچگی اندام و ویژگی های بافت ها کمک می کند.

آندوسکوپ نوری: در کاربردهای پزشکی ، از ترکیب فیبرهای نوری و آندوسکوپ برای تصویربرداری با تهاجم کمتر و جراحی اندام های داخلی استفاده می شود. نور لیزر با شدت سطح بالا با استفاده از یک فیبر نوری به یک قسمت داخلی بدن منتقل می شود ، به عنوان مثال ، برای از بین بردن تومورها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.