Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تصویربرداری زیست پزشکی نوری

فن آوری ها ، برنامه ها و بازارها

تصویربرداری زیست پزشکی نوری یک بررسی گسترده از فناوری ها ، برنامه ها و بازارهای تصویربرداری زیست پزشکی نوری را ارائه می دهد ، زیرا فقط Photonics Media می تواند آن را تولید کند.

  

این مجموعه مقاله یک منبع عملی برای کسانی است که در تحقیق و توسعه فن آوری های مربوطه فعالیت می کنند و برای هر کسی که علاقه مند به وضعیت فعلی این بخش به سرعت در حال پیشرفت صنعت فوتونیک است.


این کتاب در 330 صفحه با استفاده از مجله BioPhotonics ، شامل 48 مقاله در مورد طیف گسترده ای از موضوعات است. بسیاری از مقالات توسط محققان ، دانشمندان ، مهندسان و سایر افرادی که در لبه پیشرو اپتیک زیست پزشکی و فوتونیک کار می کنند ، نوشته شده است. مشارکتهای دیگر از طریق بسیاری از ویراستاران با استعداد و سردبیران کمک می کند که گزارش آنها کمک زیادی به تعمیق درک خوانندگان ما از این موضوع کرده است.


شامل بخشهایی در:


توموگرافی انسجام نوری

تصویربرداری فتوآکوستیک

طیف سنجی نوری

میکروسکوپ فلورسانس

میکروسکوپ مولتی فوتون

میکروسکوپ Superresolution


مجلات Photonics Media منابعی را با هدف کمک به آنها در انجام کارهایشان به خوانندگان ما تحویل می دهند. این مجموعه تمرکز مشابهی دارد: با انتخاب دقیق طیف وسیعی از مقالات از بایگانی گسترده ، هدف ما ارائه یک منبع غنی و معاصر در زمینه تصویربرداری زیست پزشکی نوری است. ما فکر می کنیم این یک افزودنی ارزشمند به کتابخانه مرجع شما خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.