Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

نمایشگاه جهانی LASER World of Photonics به آوریل 2022 موکول شد

  


مسی مونشن ، برگزار کننده LASER World of Photonics ، نمایشگاه تجارت قطعات ، سیستم ها و برنامه های فوتونیک ، از به تعویق انداختن گردهمایی امسال در مونیخ ، آلمان ، به بهار 2022 خبر داد.

با این حال ، کنگره دنیای فوتونیک امسال همچنان قرار است در قالب دیجیتالی در تاریخ برنامه ریزی شده اصلی 20 تا 24 ژوئن 2021 برگزار شود.


در بیانیه مسی مونشن آمده است: "با توجه به محدودیت های موجود در سفر و وضعیت فعلی نامشخص Covid-19 ، ما تصمیم گرفتیم LASER را به مدت ده ماه به تعویق بیندازیم.


"یکی از دلایل اصلی این تصمیم سهم زیادی از غرفه داران و بازدید کنندگان بین المللی است که بیش از نیمی از تعداد کل شرایط فعلی را تشکیل می دهد. برگزاری LASER در ژوئن 2021 باعث می شود که این نمایشگاه تجاری نتواند مطابق با استاندارد خود در نمایشگاه جهانی پیشرو باشد و بتواند زمینه مباحث نوآوری ها و محصولات را با بحث های فنی عمیق فراهم کند. "


دکتر راینهارد فایفر ، نایب رئیس هیئت مدیره ، مسی مونشن ، گفت: "با تاریخ جدید ، ما می توانیم به مشتریان خود برنامه ریزی اطمینان به موقع را ارائه دهیم. با به تعویق انداختن رویداد نمایشگاه تجارت ، ما در حال ایجاد زمینه ای برای یک نمایشگاه بین المللی موفق حضوری موفق و پیروی از خواسته های غرفه داران و بازدید کنندگان هستیم. "


برگزار کننده گفت که جزئیات به تعویق انداختن نمایشگاه تجارت برنامه ریزی شده را با مشورت دقیق با هیئت مشاوره غرفه داران انجام داده است. اکثریت آشکار غرفه دارانی که از این نظرسنجی استفاده کرده اند از تغییر تاریخ پشتیبانی می کنند.


دکتر ویلهلم کاندرز ، رئیس هیئت مشاوره نمایشگاه LASER و عضو هیئت مدیره Toptica گفت: "ما از به تعویق انداختن به آوریل 2022 پشتیبانی می کنیم و اکنون منتظر زمانی هستیم که صنعت فوتونیک بتواند شخصاً دوباره ملاقات کند." فوتونیک


در کنگره جهانی فوتونیک مجازی امسال پنج کنفرانس با بیش از 40 موضوع فرعی برگزار خواهد شد. دامنه موضوعات از تحقیقات پایه تا علوم کاربردی ، از علوم لیزر ، فوتونی گسترش خواهد یافت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.