Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

مهندسی عصبی

این ویرایش سوم ، مباحث اساسی معاصر مهندسی عصبی ، از اصول اساسی گرفته تا پیشرفته ترین مطالب را مرور می کند و توسط محققان برجسته این رشته نوشته شده است. این کتاب شامل اندازه گیری ها و سنسورهای بیوالکتریک عصبی ، پردازش سیگنال EEG ، رابط های مغز و رایانه ، مدولاسیون عصبی قابل کاشت و ترانس جمجمه ، رابط عصبی محیطی ، تصویربرداری عصبی ، مدل سازی عصبی ، مدارهای عصبی و شناسایی سیستم ، مهندسی زیستی شبکیه و پروتز و مهندسی بافت عصبی است. هر فصل با سوالات تکالیف در نظر گرفته شده برای استفاده در کلاس دنبال می شود.
  
این یک کتاب درسی ایده آل برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد و همچنین دانشگاهیان ، مهندسین پزشکی ، دانشمندان علوم اعصاب ، فیزیولوژی مغز و اعصاب و متخصصان صنعت است که به دنبال یادگیری آخرین تحولات در این زمینه در حال ظهور هستند.
ستایش پیشرفته برای مهندسی عصبی ، چاپ سوم:

"یک کمک جامع و به موقع در زمینه رو به رشد مهندسی عصب. جلد ویرایش شده Bin He فصلی را ارائه می دهد که هم مبانی و هم پیشرفت های پیشرفته مهندسان برجسته عصب جهان را پوشش می دهد. "

دکتر پل ساژدا ، گروه مهندسی پزشکی ، مهندسی برق و رادیولوژی ، دانشگاه کلمبیا

"مهندسی عصبی ، ویرایش شده توسط پروفسور او ، کتاب برجسته ای برای دانشجویان ورود به این زمینه در حال تحول سریع و همچنین محققان باتجربه است. سبک تعلیمی و جامع آن ، با تالیف هر فصل توسط مقامات برجسته علمی ، مرجع نهایی این رشته است. "

دکتر داریو فارینا ، گروه مهندسی زیستی ، کالج امپریال لندن ، لندن ، انگلستان
 

"مهندسی عصبی روی سن آمده است. پیشرفتهای عمده پروتز ممکن را برای نابینایان ایجاد کرده است ،

کنترل ذهن برای چهار عضلانی و مداخله مستقیم برای کنترل تشنج در بیماران صرع 

مهندسی عصبی بررسی های محققان برجسته در این زمینه شکوفا را گرد هم می آورد.

دکتر ترنس Sejnowski ، موسسه مطالعات بیولوژیکی سالک و UC سن دیگو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.