Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

پلاسمای سرد

  

اخبار:

 در نتیجه همکاری با گروه کاری فون برون در موسسه ماکس فون پتنتکوفر در مونیخ ، اولین نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد پلاسمای سرد هوا همچنین می تواند ویروس های کرونا را در محلول غیرفعال کند.

در هفته های اخیر ، استفاده امیدوار کننده از پلاسمای سرد برای درمان COVID-19 با ویروس شناسان ، میکروب شناسان ، متخصصان بیهوشی ، پزشکان مراقبت های ویژه و متخصصان ریه مورد بحث قرار گرفته است. شناخته شده است که پلاسمای سرد دارای طیف وسیعی از اثر در برابر باکتریها - از جمله میکروب های چند مقاوم مانند MRSA - و ویروس ها است. مورد اخیر در آدنو ویروس ها ، نورو ویروس ها و ویروس های آنفلوانزا و سایر موارد نشان داده شده است. نتیجه گیری اینکه ویروس کرونا می تواند توسط پلاسمای سرد غیرفعال شود نیز بدیهی به نظر می رسید. این در آزمایشات اولیه به عنوان بخشی از همکاری با کارگروه فون برون در موسسه ماکس فون پتنکوفر در مونیخ تأیید شد. با این نتایج امیدوار کننده ، توسعه اصطلاحاً "مراقبت ویژه از پلاسما" در terraplasma medical GmbH آغاز شد - دستگاهی برای تولید پلاسمای سرد گازی ، که برخلاف مایعات ضد عفونی کننده ، می تواند به مناطق زاویه دار یا سخت دسترسی نیز برسد. در دستگاه تنفسی فوقانی


مراقبت از پلاسما® یک دستگاه پزشکی مورد تأیید CE است که باکتریها - از جمله عوامل بیماریزا چند مقاوم - ویروسها و قارچها را با استفاده از پلاسمای جو سرد غیرفعال می کند. این ماده برای درمان متحرک زخمهای حاد و مزمن ساخته شده است. یک دستگاه تهویه جدید برای مراقبت از پلاسما برای استفاده در حفره حلق ایجاد شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.