Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

پروفسور رضا فکرآزاد

پروفسور رضا فکرآزاد

عضو انفرادی | دانشگاه علوم پزشکی آجا


فکرآزاد ، رضا

 SPIE: نویسنده

حوزه تخصص: مدولاسیون نوری ، درمان فتودینامیکی ، درمان فوتودینامیکی ضد میکروبی ، لیزر در علوم پزشکی ، لیزر در دندانپزشکی ، لیزر در پریودنتولوژی

  

خلاصه مشخصات


رئیس IMLA (انجمن لیزر پزشکی ایران)

هماهنگی و به روزرسانی رئیس انتشارات و رهنمودهای WALT 2021 -2024

دبیر کل انجمن جهانی لیزر درمانی (WALT) 2016-2020

بنیانگذار و رئیس مرکز تحقیقات لیزر در علوم پزشکی ، مرکز تحقیقات علوم پرتوی و معاون رئیس تحقیقات در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آجا ، تهران ، ایران

وی معاون رئیس مرکز تحقیقات لیزر دندانپزشکی (2014-2014) و همچنین بنیانگذار و رئیس اولین دوره لیسانس دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ایران بود. وی عضو کمیته راهبری شبکه تحقیقات ملی پزشکی لیزر در وزارت بهداشت ایران است. وی در سردبیر دانشیار Photobiomodulation و Photomedicine و مجله جراحی لیزر و همچنین در هیئت تحریریه Photodiagnosis and Photodynamic Therapy Journal و شش مجله علمی بین المللی و بازبینی در بیش از 15 مجله علمی بین المللی و ملی فعالیت می کند.

وی پیش از این 161 مقاله در مجلات علمی بین المللی و ملی به چاپ رسانده است و بیش از 337 مقاله در مجالس بین المللی و کنگره ملی ارائه داده و همچنین 9 فصل در کتاب های بین المللی منتشر کرده است. وی بنیانگذار و رئیس کمیته ملی لیزر دندانپزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال های 2008-2014 بود. وی رئیس 5 کنگره ملی لیزر در علوم پزشکی و رئیس اولین سمپوزیوم بین المللی لیزر در دندانپزشکی WFLD-AP بود (تهران - مه 2015). وی رئیس نهمین کنگره جهانی SOLA در آوریل 2017-تهران ، ایران است.

وی بیش از 11 جایزه کشوری و دانشگاهی دریافت کرده و در سال 2016 جایزه افتخاری دانشکده دندانپزشکی کالج بین المللی را از ICD دریافت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.