Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

لیزر در پزشکی

استفاده از لیزر در عمل پزشکی طی سالها به طرز چشمگیری افزایش یافته است. لیزر و اپتیک مدرن عمدتا در علم پزشکی کشف نشده است. این کار کمک کننده در ارزیابی تخصصی پزشکی پیشرفته از فناوری لیزر ، هم خوش بینانه و هم هشدار دهنده است. استفاده از لیزر برای پیشرفت در عمل معمول در پیش گفتار دکتر لئون گلدمن  ، که به عنوان پدر پزشکی لیزر شناخته می شود ، برجسته شده است.
  
با تمرکز بر رفع نیاز به درک "فیزیک اساسی" از فعل و انفعالات بافت لیزر ، لیزر در پزشکی مشارکت متخصصان در تخصص های مختلف پزشکی ، از جمله چشم پزشکی ، پوست و داروهای قلبی عروقی را جمع می کند. هر فصل به برنامه های قابل توجهی از فن آوری لیزر می پردازد و دیدگاه نویسنده را در زمینه تخصص در آن تخصص ارائه می دهد. این بحث ها اطلاعات اولیه کافی را به شما می دهند تا خوانندگان بتوانند سودمندی لیزر را برای یک هدف خاص ارزیابی کنند و محدودیت های آن را درک کنند:


یک مهندس بالینی باید بداند از لیزر برای حذف تاتو چه استفاده می کند - فصل 1 لیست طول موج های لیزر موجود و ویژگی های پالس را برای جذب در جوهر تاتو برای تجزیه حرارتی جوهر ، به بدن اجازه می دهد آن را حذف کند.
یک متخصص آنکولوژی ، بافت سرطانی را در پوشش مثانه کشف می کند - آیا می توان از درمان فوتودینامیکی برای درمان آن استفاده کرد و میزان موفقیت چقدر است؟ فصل 10 جزئیات درمان و فصل 6 بیان می کند که چگونه دقیقاً محل سرطان را پیدا کنید.
یک چشم پزشک تازه فارغ التحصیل شده باید مزایایی را که لیزر می تواند برای حرفه اش به همراه داشته باشد ، بداند - فصل 8 می تواند اطلاعات لازم برای دانستن را فراهم کند.

لیزر پیشرفتهای زیادی در پزشکی داشته است - به ویژه در چشم پزشکی ، پوست و قلب - موجی از شور و شوق را برانگیخته است. لیزرها در پزشکی دانش بنیادی کافی را برای ارزیابی مناسب تر مفید بودن لیزر برای یک هدف خاص و تلاش برای خرید یا استفاده از لیزر در صورت عدم بهترین راه حل ، فراهم می کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.