Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

مقدمه ای بر فیزیک در پزشکی نوین

توضیحات کتاب


از اشعه ایکس گرفته تا لیزر گرفته تا تصویربرداری با تشدید مغناطیسی ، تحولات در تحقیقات پایه فیزیک به فناوری های پزشکی برای تصویربرداری ، جراحی و درمان با سرعت شتابان تبدیل شده است. فیزیک به ژنتیک و زیست شناسی مولکولی پیوسته است تا بسیاری از مواردی را که در پزشکی مدرن و بهداشت متفقین مدرن است ، تعریف کند.

  

با پوشش طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی ، مقدمه ای بر فیزیک در پزشکی مدرن ، نسخه سوم بیشتر در پرفروش ترین نسخه دوم است. این کتاب براساس دوره های تدریس شده توسط نویسندگان ، کادر پزشکی و دانشجویان را در زمینه کاربردهای مربوط به فیزیک که در مراکز پیشرفته پزشکی یافت می شود ، ارائه می دهد.


بدون نیاز به آشنایی قبلی با فیزیک ، زیست شناسی یا شیمی و حداقل رساندن ریاضیات ، فصل های اختصاص داده شده به برنامه به توضیحات کیفی ساده و خودمختار پایبند هستند که از مثالها ، تصاویر ، کاربردهای بالینی ، محاسبات نمونه و تمرینات استفاده می کنند. با تأکید بیشتر بر تصویربرداری دیجیتال و رایانه ها در پزشکی ، متن درک اساسی از کاربرد عملی هر مفهوم و دانش بنیادی آن را به خوانندگان می دهد.


این کتاب مقدمه ای عالی در مورد نحوه کاربرد فیزیک در پزشکی به دانشجویان پزشکی ارائه می دهد ، در حالی که مقدمه ای در مورد فیزیک پزشکی نیز به دانشجویان فیزیک ارائه می دهد. هر فصل شامل مثالهای کار شده و لیست کاملی از مشکلات و سالات است.


همین چند سال پیش که بسیاری از فناوری های مورد بحث در این کتاب چیزهای رویایی بود ، باعث جذابیت و کاربردی بودن این کتاب می شود ، هم برای پزشکان و هم برای فیزیک که ممکن است روزی کشف کنند که این پروژه آنها در حال کار بر اساس برنامه عالی پزشکی بعدی هستند.


امکانات:


· فناوری های پیشرفته و نوظهور پزشکی مانند توموگرافی انسجام نوری ، تصویربرداری کنتراست فاز اشعه ایکس و تحویل دارو با واسطه سونوگرافی


· اسکنرهای ترکیبی برای تصویربرداری از سرطان و تداخل داروی مولکولی با MRI ، CT و PET را علاوه بر پرتودرمانی با شدت تعدیل شده و انواع جدیدی از درمان های سرطان مانند پروتون و یون های سنگین


· تأکید بیشتری بر تصویربرداری و دزیمتری دیجیتال از جمله نوآوری های اخیر در آشکارسازهای اشعه ایکس آرایه پیکسل ، مبدلهای ماتریس اولتراسوند و دزیمترهای ذخیره سازی یون مستقیم ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.