Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

علوم اعصاب

علوم اعصاب مربوط به تمام جنبه های علمی سیستم عصبی از جمله عناصر مولکولی ، سلولی ، عملکردی و ساختاری و همچنین جنبه های تکاملی ، پزشکی و محاسباتی است. چند نمونه از مناطق اصلی مورد مطالعه عبارتند از:


الگوهای سیگنالینگ عصبی و اتصال آکسونی

رشد عصبی و عملکرد بیولوژیکی

شکل گیری مدار عصبی و نقش عملکردی در بازتاب ها ، حس ، حافظه ، یادگیری و پاسخ عاطفی  

علوم اعصاب شناختی که به عملکردهای روانشناختی مربوط به مدارهای عصبی می پردازد

تصویربرداری از مغز در تشخیص بیماری

دانشمندان علوم مغز و اعصاب همه عناصر سیستم عصبی را کاوش می کنند تا درک کنند که چگونه ساختار آن ، چگونه کار می کند ، چگونه شکل می گیرد ، چگونه عملکرد سو mal دارد و چگونه می توان تغییر داد.


سیستم عصبی مجموعه ای از نورونهای بهم پیوسته است که از طریق اتصالات سیناپسی با یکدیگر و سلولهای دیگر ارتباط برقرار می کنند ، جایی که سلولهای عصبی رشته های بلندی به نام آکسون را تولید می کنند که می توانند به نقاط دوردست بدن برسند و سیگنالهایی را منتقل کنند که بر فعالیت عصبی ، عضلانی و غده ای تأثیر می گذارد. نقاط پایان


دانشمندان علوم اعصاب اساساً محققان علوم پایه هستند که معمولاً دارای مدرک دکترای علوم اعصاب یا یک رشته مرتبط هستند. سپس ممکن است در تحقیقات پس از دکترا کار کنند و یا اینکه به پزشکی ادامه دهند و بعداً در علوم اعصاب تخصص پیدا کنند.


دانشمندان علوم مغز و اعصاب اغلب به درک بنیاد ژنتیکی بسیاری از بیماری های عصبی مانند بیماری آلزایمر کمک می کنند و استراتژی های درمان و مدیریت را شناسایی می کنند. دانشمندان علوم اعصاب همچنین ممکن است در تحقیقات مربوط به اختلالات روانی مانند اسکیزوفرنی یا اختلالات رفتاری نقش داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.