Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

فیزیک پزشکی هسته ای

فیزیک پزشکی هسته ای که توسط یک متخصص مشهور بین المللی در این زمینه ویرایش شده است ، گزارشی به روز و پیشرفته از فیزیک موجود در مورد مبانی نظری و کاربردهای پزشکی هسته ای را ارائه می دهد. این جنبه های مهم فیزیکی از روش ها و ابزارهای درگیر در پزشکی هسته ای مدرن ، همراه با موضوعات زیست شناختی مرتبط را شامل می شود.
  
این کتاب ابتدا در مورد فیزیک و ماشین آلات تولید رادیوتراپی مناسب برای استفاده در پزشکی هسته ای معمولی و PET بحث می کند. پس از تمرکز بر روی فیزیک پوزیترون و کاربردهای پوزیترون در پزشکی و زیست شناسی ، استفاده از داروهای رادیو دارویی در تصویربرداری مولکولی ، مطالعات بالینی و تحقیقاتی را توصیف می کند. این متن سپس آشکارسازهای تابش مدرن و روشهای اندازه گیری ، از جمله روشهای مورد استفاده در تصویربرداری هسته ای ، و همچنین روشها و مدلهای تصویربرداری متعددی مانند الگوریتم های بازسازی تصویر دو و سه بعدی ، توالی پردازش داده ها ، تکنیک های جدید انکولوژی هسته ای و فیزیولوژیکی را پوشش می دهد. مدل های سیستم عصبی مرکزی همچنین نظریه سیستم های بیولوژیکی ، روش های پزشکی هسته ای به عنوان روش های تئوری سیستم و جنبه های مدل سازی جنبشی را معرفی می کند. در فصل آخر دوزیمتری و اثرات بیولوژیکی تشعشعات یونیزان بررسی می شود.

با بسیاری از تحولات جدید در پزشکی هسته ای ، درک چگونگی استفاده از رویکردهای پیشرفته در کاربردهای نوظهور مهم است. فیزیک پزشکی هسته ای با ارائه بینشی بسیار ارزشمند در مورد این رشد ، توصیفاتی عمیق از داروهای بیولوژیکی دارای برچسب رادیویی جدید ، تکنیک های جدید برچسب گذاری سلولی ، مفاهیم فنی جدید در تشخیص اشعه ، پیشرفت در ابزار دقیق و موارد دیگر را ارائه می دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.