Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تدریس فوتونیک و لیزر

مقدمه ای در زمینه فوتونیک و لیزر که به ریاضیات پیچیده متکی نیست


این کتاب از یک سری دوره های توسعه یافته توسط نویسنده و تدریس در زمینه لیزر و فوتونیک تکامل یافته است. این کار کاملاً آزمایش شده در کلاس ، نیاز بی نظیری را برای دانشجویان ، مربیان و متخصصان صنعت در جستجوی کتابی در سطح مقدماتی که طیف گسترده ای از موضوعات در این زمینه را پوشش می دهد ، پر می کند. کتابهای مقایسه ای معمولاً بسیار زیاد یا خیلی پایین هدف قرار می گیرند یا فقط بخشی از مباحث مورد نیاز برای درمان جامع را شامل می شوند.

  

فوتونیک و لیزر به چهار قسمت تقسیم می شود:

* انتشار نور

* تولید و تشخیص نور

* نور لیزر

* ارتباط مبتنی بر نور


نویسنده اطمینان داده است که ریاضیات پیچیده مانعی برای درک مفاهیم کلیدی فیزیکی نمی شود. استدلال ها و توضیحات فیزیکی به وضوح بیان شده در حالی که ، در عین حال ، جزئیات ریاضی کافی برای درک کمی ارائه شده است. بعنوان کمک اضافی به خوانندگانی که یاد می گیرند به صورت نمادین فکر کنند ، برخی معادلات با کلمات و همچنین نمادها بیان می شوند.


مجموعه مشکلات در طول کتاب برای خوانندگان فراهم شده است تا دانش خود را بسنجند و مفاهیم کلیدی را درک کنند. یک کتابچه راهنمای راه حل نیز برای مدرسان در دسترس است. سرانجام ، کتابشناسی دقیق ، خوانندگان را به کاوش های عمیق در موضوعات خاص سوق می دهد.


موضوعات ، لیزرها و فوتونیک های کتاب ، اغلب در متن های دیگر به طور جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند. با این حال ، نویسنده به طور ماهرانه هم افزایی طبیعی خود را نشان می دهد. به دلیل پوشش ترکیبی ، این متن را می توان برای یک دوره دو ترمی یا یک دوره یک ترم با تاکید بر لیزر یا فوتونیک استفاده کرد. این یک کتاب درسی مقدماتی مناسب برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است ، علاوه بر این به عنوان یک مرجع عملی برای مهندسان در ارتباطات از راه دور ، اپتیک و الکترونیک لیزر خدمت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.