Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

اصول لیزر


مقدمه

این نسخه پنجم جدید اصول لیزر اصلاحات نسخه قبلی را شامل می شود. مأموریت اساسی متن همان است: ارائه توصیف گسترده و در عین حال یکپارچه از رفتار لیزر ، فیزیک ، فناوری و برنامه های فعلی. دکتر Svelto بر جنبه های فیزیکی و نه ریاضی لیزر تأکید دارد و موضوع را با ساده ترین اصطلاحات سازگار با درک صحیح فیزیکی ارائه می دهد.

  

ستایش از نسخه های قبلی:


"پروفسور سولتو خود پیشگام لیزر باسابقه است و متن وی نشان دهنده گستردگی آشنایی گسترده وی با تمام جنبه های این رشته است ... کسی که به مطالب این کتاب تسلط پیدا کند ، برای درک رساله های پیشرفته و مقالات پژوهشی در زمینه علم و فناوری لیزر آماده خواهد بود. " (آرتور ال. شاولو ، برنده نوبل فیزیک 1981)


"که قبلاً به عنوان مقدمه ای مستقل در مورد فیزیک و فن آوری لیزر تثبیت شده است ... کتاب پروفسور Svelto ، در این ترجمه شفاف توسط دیوید هانا ، می تواند به شدت برای خودآموزی یا تدریس در سال آخر کارشناسی یا سال اول توصیه شود سطح تحصیلات تکمیلی. " (بولتن فیزیک)


"شناخت کامل این کتاب در رابطه با یکی از مباحث موجود در زمینه ایمنی لیزر تا حد زیادی در تأمین فیزیکدان بهداشت و درمان مورد نیاز بدن بسیار مفید خواهد بود ... بسیار توصیه می شود." (فیزیک سلامت)


"علم و فن آوری لیزر را با دسترسی مناسب برای غیر متخصص و اشتیاق پیشگام معرفی می کند." (تمرکز لیزر)


"مقدمه ای بسیار خوب برای تئوری و عمل لیزر ... با هدف دانشجویان سطح بالای لیسانس. این منطقاً سازمان یافته است و خواندن آن آسان است ... بیشتر چارچوب های اصلی ریاضیاتی که برای درک این زمینه در حال تکوین لازم است ارائه شده است. هر فصل شامل مجموعه خوبی از مشکلات ، پاسخ برخی از آنها در پشت داده شده است. " (اخبار علمی-فناوری)


 


اورازیو سولتو استاد الکترونیک کوانتوم در انستیتوی پلی تکنیک میلان و مدیر مرکز الکترونیک کوانتوم شورای ملی تحقیقات ایتالیا است. تحقیقات وی فعالیتهای گسترده ای را در زمینه فیزیک لیزر و الکترونیک کوانتوم ، از ابتدای شروع این رشته ها ، تحت پوشش قرار داده است. این فعالیت شامل تولید و کاربردهای نبض فوق کوتاه ، توسعه رزوناتورهای لیزر و تکنیک های انتخاب حالت ، کاربردهای لیزر در زیست شناسی و پزشکی و توسعه لیزرهای حالت جامد است. پروفسور سولتو نویسنده بیش از 150 مقاله علمی است و تحقیقات وی موضوع بیش از 50 مقاله دعوت شده و کنفرانس های بین المللی بوده است. وی به عنوان رئیس برنامه کنفرانس بین المللی الکترونیک کوانتومی IX (1976) ، به عنوان رئیس کمیته برنامه های اروپا برای CLEO '85 و CLEO '90 خدمت کرده است و وی به عنوان رئیس عمومی اولین کنفرانس CLEO-Europe ( 1994) وی عضو منتخب ایتالیایی "Accademia dei XL" و عضو IEEE است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.