Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

لیزرهای گازی

لیزرها با یک محیط فعال گازی انعطاف پذیری بالا ، قابلیت تنظیم گسترده و مزایایی در هزینه ، کیفیت پرتو و مقیاس پذیری قدرت دارند. لیزرهای گازی معمولاً تحت الشعاع محبوبیت اخیر و گسترش لیزرهای نیمه هادی قرار گرفته اند. در نتیجه این تغییر تمرکز ، یافتن جزئیات مربوط به پیشرفتهای مدرن در لیزرهای گاز دشوار است. علاوه بر این ، انواع مختلف لیزرهای گازی دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند که در منابع دیگر به خوبی توصیف نشده اند. با جمع آوری کمک های متخصص از مقامات مربوط به انواع خاصی از لیزرها ، لیزرهای گازی اصول ، تحقیقات فعلی و کاربردهای این گروه مهم لیزر را بررسی می کند.

  

درک همه انواع لیزرها ، از حالت جامد گرفته تا گازی ، قبل از تصمیم گیری برای هر کاربرد مهم است. این کتاب با بحث در مورد تعریف و خصوصیات رسانه های گازی همراه با دینامیک سیالات ، مدارهای تحریک الکتریکی و تشدیدکننده های نوری ، خلا را پر می کند. از این بنیاد ، بحث در مورد فیزیک اساسی ، ویژگی ها ، کاربردها و تلاش های تحقیقاتی فعلی برای انواع خاصی از لیزرهای گازی آغاز می شود: لیزرهای CO ، لیزرهای CO2 ، لیزرهای HF / DF ، لیزرهای اکسایمر ، لیزرهای ید و لیزرهای بخار فلز. در فصل آخر ، لیزرهای متفاوتی مورد بحث قرار نمی گیرد که در فصل های قبلی پوشش داده نشده است.


با جمع آوری مطالب قابل یافتن در یک منبع واحد و مناسب ، Gas Lasers یک نظرسنجی دائرالمعارفی ارائه می دهد که به شما کمک می کند با موجودی کامل تری از گزینه های لیزر به برنامه های جدید نزدیک شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.