Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

هیدروژل های هوشمند در تشخیص و درمان

این کتاب به بررسی پتانسیل هیدروژل ها به عنوان یک سیستم چند منظوره و مزایای آنها (زیست سازگاری ، تجزیه پذیری و داربست های پشتیبانی کننده) برای طیف وسیعی از کاربردها در تشخیص و درمان می پردازد. همچنین در مورد چشم اندازها و چالش های آینده هیدروژل ها بحث می شود. طیف گسترده ای از هیدروژل های هوشمند (رسانا ، پاسخ دهنده محرک ها و سایر موارد) با کاربردهای زیست پزشکی احتمالی شرح داده شده است. این کتاب اثر هیدروژل ها را در تشخیص بیماری ها در محیط های مختلف in vivo و in vitro نشان می دهد و مهندسی / عملکرد هیدروژل ها را برای دوز روزانه دارو به عنوان یک داروی کارآمد ، داربست و کاربرد سنجش برجسته می کند.

  

پتانسیل هیدروژل ها را به عنوان یک سیستم چند منظوره و مزایای آنها را کشف می کند ، به ویژه برای کاربردهای پزشکی در تشخیص و همچنین درمان.

طراحی و مهندسی هیدروژل ها را برای دوز روزمره دارو و قابلیت عملکردی احتمالی برای ساخت یک داروی کارآمد برجسته می کند.

اهمیت هیدروژل های مبتنی بر بیوپلیمر و میزان پاسخ دهی آنها در مایعات مختلف فیزیولوژیکی را بررسی می کند.

اثر هیدروژل ها را در تشخیص بیماری ها در محیط های مختلف ، داخل بدن و داخل آزمایشگاهی نشان می دهد.

چالش های مرتبط با هیدروژل ها را ارائه می دهد و اصلاحات احتمالی دستی را به طور کامل بحث می کند.

دکتر آنوجیت غسال در دانشکده بیوتکنولوژی ، دانشگاه جواهر لعل نهرو ، هند کار می کرد. در حال حاضر ، وی وابسته به دانشکده علوم زندگی ، انستیتوی فناوری پکن ، پکن ، PRC است. دکتر غسال در تحقیقات بیوشیمی ، شیمی پلیمر و فناوری نانو تحقیق می کند. وی در طول فعالیت تحقیقاتی خود دریافت کننده بورس های تحصیلی معتبر بوده است. توانایی تحقیق وی توسط مقالات تحقیق و بررسی بررسی شده توسط همتایان و فصل های کتاب کمک شده اثبات شده است.


دکتر اجت کاوشیک به عنوان استادیار شیمی کار می کند و در حال جستجوی سیستم های پیشرفته سنجش الکتروشیمیایی و پزشکی نانو برای سلامتی شخصی در بخش علوم طبیعی بخش علوم ، هنرها و ریاضیات در دانشگاه پلی تکنیک فلوریدا ، لک لند ، ایالات متحده است. وی دریافت کننده جوایز مشهور مختلف برای خدمات خود در زمینه فناوری نانو برای مراقبت های بهداشتی است. اعتبار تحقیق عالی او توسط چهار کتاب ویرایش شده ، 100 مقاله بین المللی تحقیقاتی بین المللی و سه حق ثبت اختراع در زمینه پزشکی نانو و حسگرهای زیستی هوشمند برای مراقبت های بهداشتی شخصی منعکس شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.