Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

لیزرهای نیمه هادی Microcavity: اصول ، طراحی و کاربردها

این نمای کلی از لیزرهای نیمه رسانای میکروحفره ای و برنامه های کاربردی آنها را از دو صدای پیشرو در این زمینه کاوش کنید


با توجه به توجه چندین دهه اخیر به دلیل کاربردهای امیدوارکننده آنها در یکپارچه سازی فوتونیک و اتصالات نوری ، توجه زیادی به خود جلب کرده و لیزرهای نیمه رسانای ریزحفره از طریق پیشرفت در فیزیک بنیادی ، تجزیه و تحلیل نظری و شبیه سازی های عددی به توسعه ادامه می دهند. در کار جدیدی که مورد توجه محققان و پزشکان قرار خواهد گرفت ، لیزرهای نیمه هادی نیمه هادی Microcavity: اصول ، طراحی و کاربردها کاوش کاربردی و بسیار مرتبط با تئوری ، ساخت و کاربردهای این دستگاه های عملی را ارائه می دهد.

  

این کتاب بر روی لیزرهای میکروحفره انتشار یک جهته برای مدارهای مجتمع فوتونیکی ، از جمله میکرو رزوناتورهای چند ضلعی ، میکرو دیسک و لیزرهای میکروگرمی تمرکز دارد. نویسندگان برجسته پس از مروری مقدماتی در مورد ریز حفره های نوری برای میکرو لیزرها و اطلاعات دقیق خود لیزرها ، از جمله کنترل ساختار حالت و ویژگی ها و ویژگی های لیزر ، در مورد ساخت و کاربردهای لیزرهای مختلف ریزحفره بحث می کنند. چشم انداز تحقیقات آینده و کاربردهای جدید بالقوه این کتاب را دور می زند.


خوانندگان همچنین از درج موارد زیر بهره مند می شوند:


معرفی کاملی از راهنماهای نوری چند لایه ، روش FDTD و تقریب Padé ، و تغییر شکل ، هرج و مرج و لیزرهای میکرو دیسک انتشار یک طرفه

اکتشافی در تجزیه و تحلیل حالت برای ریزرساناتورهای مثلث و مربع مشابه FP Cavity

مباحث عملی تجزیه و تحلیل و کنترل حالت برای میکرو لیزرهای مربع تغییر شکل یافته

بررسی لیزرهای ریزحفره شش ضلعی و ریز حفره های چند ضلعی ، همراه با از دست دادن تابش عمودی برای ریز حفره های سه بعدی

ایده آل برای متخصصان لیزر ، فیزیکدانان نیمه هادی و فیزیکدانان حالت جامد ، لیزرهای نیمه رسانای میکروسکویتی: اصول ، طراحی و کاربردها همچنین مکانی را در کتابخانه های دانشمندان مواد و متخصصان شاغل در صنایع نیمه هادی و نوری بدست می آورند که به دنبال مرجع یک مرحله ای برای لیزرهای نیمه هادی میکروحفره ای قابل انعطاف.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.