Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

دندانپزشکی با لیزر

روشهایی که دندانپزشکی با لیزر برای آنها انجام می شود:


تشخیص حفره: ممکن است از لیزرهای دندانی با شدت کم برای تشخیص زودرس حفره ها با ارائه خواندن محصولات جانبی تولید شده توسط پوسیدگی دندان استفاده شود.  

پرکردگی دندان: لیزرهای بافت سخت ، نیاز به تزریق بی حسی موضعی و مته دندانپزشکی سنتی را از بین می برند. آنها قادر به از بین بردن فوری باکتریهای واقع در حفره هستند و منجر به بهبود ترمیم های طولانی مدت دندان می شوند. با این حال ، از لیزرهای دندانی نمی توان برای جایگزینی پر کردن آمالگام ، منبت یا تاج استفاده کرد.

حساسیت دندان: لیزر گزینه مناسبی برای آب بندی لوله ها است که در ریشه دندان قرار دارد و مسئول حساسیت به سرما و گرما است.

افزایش طول تاج: طولانی شدن تاج به تغییر شکل بافت لثه توسط لیزر بافت نرم ، و استخوان توسط لیزر بافت سخت برای نشان دادن ساختار سالم دندان اشاره دارد.

لبخند لثه ای: برای تغییر شکل بافت های لثه ، می توان از لیزر استفاده کرد تا ساختار دندان سالم را نشان دهد و ظاهر لبخند لثه ای را بهبود بخشد.

پیوستگی عضلات: انجام عمل لیزر frenectomy برای کودکان دارای اختلالات گفتاری و نوزادانی که به دلیل محدود بودن حرکت زبان قادر به شیردهی کافی نیستند ، یک گزینه درمانی ایده آل است.

چین های بافت نرم: برای از بین بردن بدون درد و بدون بخیه چین های بافت نرم که اغلب به دلیل نامناسب بودن پروتزهای دندانی ایجاد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.