Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

علوم اعصاب پزشکی

علوم اعصاب پزشکی سازمان عملکرد و نوروفیزیولوژی سیستم عصبی مرکزی انسان را بررسی می کند ، در حالی که یک چارچوب عصب شناسی برای درک رفتار انسان فراهم می کند. در این دوره ، شما سازمان سیستم های عصبی مغز و نخاع را کشف خواهید کرد که باعث ایجاد احساسات می شوند ، باعث ایجاد انگیزه در عملکرد بدن می شوند و سیگنال های حسی-حرکتی را با حافظه ، احساسات و قوه های مربوط به شناخت ادغام می کنند. هدف کلی این دوره فراهم آوردن زمینه ای برای درک اختلالات احساس ، عملکرد و شناخت است که همراه با آسیب ، بیماری یا اختلال عملکرد در سیستم عصبی مرکزی است.   این دوره بر اساس دانش به دست آمده از مطالعات قبلی زیست شناسی سلولی و مولکولی ، فیزیولوژی عمومی و آناتومی انسان حاصل خواهد شد ، زیرا ما در درجه اول روی سیستم عصبی مرکزی تمرکز می کنیم.


این دوره آنلاین طراحی شده است که شامل تمام مفاهیم اصلی در فیزیولوژی مغز و اعصاب و نورواناتومی بالینی است که در بیشتر دوره های علوم اعصاب سال اول در دانشکده های پزشکی ارائه می شود. با این حال ، برخی از موضوعات (به عنوان مثال ، روانپزشکی بیولوژیکی) و چندین تجربه یادگیری (به عنوان مثال ، تشریح عملی مغز) وجود دارد 


این دوره شامل شش واحد محتوا است که در 12 هفته سازمان یافته است ، و یک هفته اضافی برای یک آزمون نهایی جامع دارد:

- واحد 1 نورواناتومی (هفته های 1-2). این واحد آناتومی سطح مغز انسان ، ساختار داخلی آن و سازمان کلی سیستم های حسی و حرکتی را در ساقه مغز و نخاع پوشش می دهد.

- واحد 2 سیگنالینگ عصبی (هفته های 3-4). این واحد به مکانیسم های اساسی تحریک پذیری عصبی ، تولید و انتشار سیگنال ، انتقال سیناپسی ، مکانیسم های پس سیناپسی ادغام سیگنال و انعطاف پذیری عصبی می پردازد.

- سیستم های حسی واحد 3 (هفته 5-7). در اینجا ، شما می توانید سازمان و عملکرد کلی سیستم های حسی را یاد بگیرید که به حس خود نسبت به دنیای اطراف ما کمک می کنند: سیستم های حسی جسمی ، حس ادراکی ، بینایی ، شنوایی و تعادل.

- سیستم 4 موتور 4 (هفته های 8-9). در این واحد ، ما سازمان و عملکرد مغز و مکانیسم های ستون فقرات را کنترل می کنیم که بر حرکت بدن حاکم هستند.

- واحد 5 رشد مغز (هفته 10). بعد ، ما توجه خود را به مکانیسم های عصبی زیست شناختی برای ساخت سیستم عصبی در رشد جنینی و در اوایل زندگی پس از تولد معطوف می کنیم. ما همچنین نحوه تغییر مغز را در طول عمر بررسی خواهیم کرد.

- شناخت واحد 6 (هفته های 11-12). این دوره با بررسی سیستم های ارتباط نیمکره های مغزی ، با تأکید بر شبکه های قشر مغز که ادراک ، حافظه و احساسات را در سازماندهی رفتار و برنامه ریزی برای آینده ادغام می کنند ، به پایان می رسد. ما همچنین سیستم های مغزی را برای حفظ هموستاز و تنظیم وضعیت مغز در نظر خواهیم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.