Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

لیزر ، اپتیک و فوتونیک

  


درباره GSELOP2021

ما خوشحالیم که اعلام می کنیم اجلاس جهانی و نمایشگاه لیزر ، اپتیک و فوتونیک (GSELOP2021) طی 23 تا 25 آگوست 2021 در پاریس برگزار می شود ، فرانسه برای اولین بار برگزار می شود و یکی از بالاترین سطح کنفرانس های علمی بین المللی در زمینه لیزر ، اپتیک و فوتونیک.


GSELOP2021 جدیدترین پیشرفتهای توسعه فناوری و فرصتهای تجاری در تجاری سازی لیزر ، اپتیک و فوتونیک را ارائه می دهد. محققان بسیار مشهور از دانشگاه های مشهور در سراسر جهان و رهبران صنعت تحقیقات و دیدگاه خود را به اشتراک می گذارند ، در حالی که صحبت های انتخاب شده از غرفه داران صنعتی ویترین های تجاری را در تمام زمینه های فعلی بازار اپتیک و فوتونیک ارائه می دهد.


این کنفرانس یک محفل عالی برای سخنرانی های هنری ارائه می دهد توسط سخنرانان دعوت شده ، متخصصان برجسته در زمینه لیزر ، اپتیک و فوتونیک. آخرین تحولات ، پیشرفت و دستاوردهای اخیر در زمینه های تحت پوشش کنفرانس در جلسات عمومی ، سخنرانی های اصلی و مشارکت های کوتاه شفاهی و همچنین در جلسات پوستر ارائه خواهد شد


همانطور که از تعامل فکری با همتایان و رهبران این حوزه لذت می برید ، ما شما را به غرق شدن در تجربه پاریس با تنوع غنی فرهنگی خود تشویق می کنیم. ما اطمینان داریم که اقامت شما در کنار ما غنی و جذاب خواهد بود.


به پاریس خوش آمدید و برای شما آرزوی تجربه ای دلپذیر ، پربار و فراموش نشدنی را داریم!


خالصانه،

پروفسور دیتر بیمبرگ

صندلی کنفرانس

GSELOP2021

"Bimberg چینی-آلمانی مرکز فوتونیک سبز" در CIOMP از CAS ، چانگچون.

مدیر موسس "مرکز NanoPhotonics" ، TU برلین ، آلمان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.