Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

پاکسازی نوری بافت

فوتونیک زیست پزشکی در حال حاضر یکی از زمینه های با رشد سریع است که تحقیقات فیزیک ، اپتیک و مهندسی برق را بهمراه برنامه های پزشکی و بیولوژیکی بهم پیوند می دهد. این امکان را برای تجزیه و تحلیل ساختاری و عملکردی بافتها و سلولها با وضوح و کنتراست غیرقابل دستیابی با هر روش دیگر فراهم می کند.

  

با این حال ، چالش های عمده بسیاری از تکنیک های بیوفوتونیک با نیاز به افزایش وضوح تصویربرداری حتی به سطح زیر سلول و همچنین ترجمه آنها برای مطالعات in vivo مرتبط است. روش پاکسازی نوری بافتی از غوطه وری بافتها در عوامل پاکسازی نوری (OCA) استفاده می کند که باعث کاهش پراکندگی بافت و شفافیت بیشتر بافت می شود و از آن زمان تاکنون با موفقیت از این روش استفاده شده است.


این کتاب مقدمه ای مستقل برای پاکسازی نوری بافت است ، شامل اصول اساسی و کاربردهای بیولوژیکی in vitro ، از روش های پاکسازی نوری in vitro تا in vivo ، و ترکیبی از پاکسازی نوری بافت و تصویربرداری نوری مختلف برای تشخیص این فصل ها طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به زمینه پاکسازی نوری بافت را پوشش می دهد: مکانیسم های پاکسازی نوری بافت در شرایط in vitro و in vivo. عوامل پاکسازی نوری سنتی و ابتکاری. دستاوردهای اخیر در پاکسازی نوری از بافت های مختلف (از جمله بافت های پاتولوژیک) و خون برای تشخیص و درمان تصویربرداری نوری.


این کتاب شرح جامعی از آخرین تحقیقات و امکانات استفاده از پاکسازی نوری به عنوان ابزاری برای بهبود اثربخشی روشهای نوین تشخیص نوری را ارائه می دهد.


این کتاب خطاب به محققان بیوفیزیکدان ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فوق دکتری پزشکی و همچنین مهندسان پزشکی و پزشکان علاقه مند به توسعه و کاربرد روش های نوری در پزشکی است.




ویژگی های اصلی:


اولین مرجع جمعی برای گردآوری کلیه دانشهای شناخته شده در این زمینه

ویرایش شده توسط متخصصان این حوزه با مشارکت فصل متخصصان حوزه موضوع

دو روش اصلی در پاکسازی نوری غوطه وری را در یک کتاب منسجم جمع می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.