Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

دندانپزشکی و پزشکی برای مهندسی بافت

سلول های بنیادی مزانشیمی دهان یک فناوری جدید در حال ظهور است که دندانپزشکان ممکن است از آن در پزشکی ترمیمی و دندانپزشکی استفاده کنند. پزشکان و دندانپزشکان سلولهای بنیادی دهان و دندان را به عنوان یک ماده بیولوژیکی در عمل خود قرار می دهند ، زیرا آنها بهبودی در سلامت عمومی و اقدامات بازسازی دندان را می توانند نتیجه دهند. منحنی یادگیری در مهندسی بافت به دلیل سلولهای بنیادی مختلف در حفره دهان پیچیده است.   در این سخنرانی پروتکل های اصلی با کمک لیزر در سلول های بنیادی پالپ و سلول های بنیادی لثه بررسی می شود. توجه چندرشته ای به درمان بیماران با استفاده از سلولهای بنیادی خوراکی نیاز به پزشکان متخصص پزشکی و دندانپزشکان متخصص دارد که به عنوان یک تیم حرفه ای پیشتاز در اقدامات جدید بازسازی درمانی در دندانپزشکی و پزشکی با هم کار کنند.


اهداف آموزشی:


بدانید که سلول های بنیادی مزانشیمی به کمک لیزر یک فناوری در حال ظهور است که بر مهندسی بافت ، مهندسی اعضا ، و پزشکی و دندانپزشکی احیا تأثیر می گذارد.

بیاموزید که چگونه سلولهای بنیادی پالپ به کمک لیزر در آزمایشات انسانی همراه با کاربرد دوگانه سلول های بنیادی لثه به کمک لیزر در شرایط پزشکی و دندانپزشکی استفاده شده است.

طول موج های مختلف لیزر و پارامترهای مورد استفاده در تحقیقات سلول های بنیادی پالپ و سلول های بنیادی لثه را شناسایی کنید.

اطلاعات لیزر: لیزر مادون قرمز 904 نانومتری (kTV ، Lasertech ، San Luis Tlatilco ، Naucalpan de Juárez ، ایالت مکزیک ، مکزیک) ، کلاس 3B ، 500 مگاوات ، عرض پالس 180 ns ، 500-4000 هرتز ، نوک قطر 3 میلی متر .


توجه: در این ارائه دستگاه های تحقیقاتی که هنوز تأییدیه یا مجوز FDA ایالات متحده را برای علائم بالینی مشخص دریافت نکرده اند ، مورد استفاده قرار می دهد یا موارد غیر برچسب را توصیف می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.