Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

نقش فناوری هوش مصنوعی در بهداشت و درمان

هوش مصنوعی (AI) قصد دارد کاربردهای انسانی را شبیه سازی کند. این یک انتقال استاندارد به مراقبت های بهداشتی است که با توسعه در دسترس بودن داده های مراقبت های بهداشتی و توسعه سریع سیستم های تجزیه و تحلیل فراهم می شود. ما ایستگاه مدرن AI را در بهداشت و درمان مشاهده می کنیم و فردا را در نظر می گیریم. هوش مصنوعی می تواند برای انواع مختلف داده های مراقبت های بهداشتی اعمال شود. روش های محبوب AI شامل تکنیک های یادگیری ماشین برای داده های ساخت یافته ، مانند ماشین حامی سنتی و رابط عصبی ، و یادگیری عمیق پیشرفته و همچنین پردازش زبان طبیعی داده های بدون ساختار است.

  

بخش بهداشت برای بسیاری از تحولات مهم آماده است. از درمان جزئی تا جراحی سرطان تا ارزیابی ریسک ، فرصتهای بی شماری زیادی برای پیاده سازی فناوری پیشرفته برای دستیابی به تغییرات دقیق تر و م atثر در بخش دقیق مراقبت از بیمار وجود دارد. عملیات عمده بیماری که از ابزار AI استفاده می کند شامل سرطان ، مغز و اعصاب و قلب و عروق است. سپس ما با جزئیات بسیاری از درمانهای AI در سکته مغزی ، در سه زمینه اصلی تشخیص و تحقیقات اولیه ، عملکرد ، و همچنین پیشگویی نتیجه و ارزیابی پیش بینی را ارزیابی می کنیم.


هوش مصنوعی در مقایسه با روش های سنتی ، مزایای زیادی را به همراه دارد. مزیت اصلی هوش مصنوعی در پزشکی تکنیک های تصمیم گیری است ، که به آنها کمک می کند تا با تجزیه و تحلیل گزارش سوابق بیمار ، تصمیم دقیق و دقیق بگیرند ، زیرا آنها با داده های ورزشی همکاری می کنند ، به افراد اجازه می دهند بینش استثنایی در مورد تشخیص ، روش های مراقبت ، غیرقابل پیش بینی بودن عملکرد داشته باشند ، و نتیجه گیری از بیمار.


در بخش بهداشت ، عمدتا هوش مصنوعی از سیستم رایانه ای من برای اجرای عملیات پزشکی و پیشنهاد داده ها برای درمان استفاده می کند. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی قادر به شناسایی یک مجموعه داده دقیق هستند و برای بدست آوردن اثربخشی آن در کل صنعت گسترش یافته است. هدف از این نگرانی برتر تعیین احتمال استفاده از چندین روش فکری در ابزارها و کاربردهای انفورماتیک پزشکی است. پیشنهادات این مسئله مجزا باید یک کار منحصر به فرد باشد که در برخی روش ها با موضوعات مربوط به هوش مصنوعی پزشکی ، سیستم های ماهر ، کاوش داده ها ، یادگیری ماشین و درمان تصویر منعقد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.