Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

مزایای هوش مصنوعی در بهداشت و درمان

مزایای هوش مصنوعی در بهداشت و درمان


تصمیمات دقیق– برخی شرایط بیمار نیاز به اقدام فوری دارد در غیر این صورت منجر به شدید خواهد شد. مانند این مورد هوش مصنوعی ، شبکه عصبی این توانایی را دارد که از طریق تجزیه و تحلیل موارد قبلی ، به مراقبت فوری از شرایط اضطراری بپردازد. پس از برخی موارد یا تحقیق در مورد شبکه های عصبی مصنوعی ، محققان تصور می کنند دقیقاً مشخص شده است که این سیستم ها می توانند سریع و دقیق تشخیص دهند برخی شرایط دیگر شامل همه شرایط بهداشتی اضطراری است.

  

تشخیص موثرتر - وظایف ثابت و بدون عارضه مانند مطالعه سی تی اسکن و آزمایشات مثبت را می توان دقیقتر توسط سیستم های مجهز به هوش مصنوعی انجام داد ، نظارت پزشک را کاهش می دهد و اجازه می دهد تا تشخیص زودهنگام و تداخل قبل از شدید شدن شرایط. صنعت بهداشت الگوریتم های AI ایجاد کرده است که در صورت تشخیص فوری شرایطی از قبیل آنوریسم کرونر ، تخلیه مغز ، بافت بدخیم در ماموگرافی پستان و پوکی استخوان ، از هر دو یا قابل اعتماد تر از انسان هستند.


دستیارهای بهداشت مجازی - این می تواند بیماران را در تعدادی از سیستم ها پیشگیرانه درمان کند. از طرف دیگر ، VHA با انتقال پیشنهادات می تواند از مبتلایان به زوال عقل در ادامه داروهای تعیین شده خود پشتیبانی کند. علاوه بر این ، دستیاران بهداشت مجازی ممکن است در مورد استراتژی های بیماری های شایع پزشکی کمک کنند یا روش هایی را برای مواردی که دارای محدودیت های غذایی خاصی هستند ارائه دهند. این همچنین می تواند بیماران را بر اساس داده ها کنترل کند ، پزشکان را قادر می سازد تا با قربانیان و داروها به بیماران پیشنهاد کنند که دوباره از داروها و خرما استفاده کنند و حتی غربالگری های دفاعی سلامت را ارتقا دهند.


اشتباهات انسانی را کاهش دهید: خدمات پزشک بسیار ظریف است ، آنها باید مراقبت از همه بیماران را در نظر بگیرند. در یک روز ، آنها می توانند موارد زیادی را درک کنند ، که می تواند بسیار طاقت فرسا باشد زیرا نیاز به مطالعه و مشاهده بیمار دارد. گاهی اوقات به دلیل عدم فعالیت ، اشتباه انسانی ممکن است از حمایت از بیمار سو  استفاده کند. شکست دادن این هوش مصنوعی به عنوان یک بازرس با کاهش نارسایی انسان و حذف آنها از کارهای خسته کننده و وقت گیر ، از پزشکان پشتیبانی می کند.


کاهش هزینه: با فناوری های در حال ظهور ، از جمله هوش مصنوعی ، قربانی می تواند بدون تشویق بیمارستان ها / کلینیک ها ، که در کاهش هزینه ها ظاهر می شود ، از حمایت پزشک مطلع شود. دستیاران هوش مصنوعی مراقبت آنلاین را انجام می دهند و به قربانیان کمک می کنند تا داده های خود را به طور منظم از طریق اسناد پزشکی آنلاین و غیره اضافه کنند.


پیشرفت در درمانها - هوش مصنوعی باعث پیشرفت در اقدامات مراقبت های بهداشتی می شود ، مانند توسعه برنامه های پزشکی ، توضیح داده ها برای ارائه روش های درمانی مفید و روش های نظارت. هوش مصنوعی برای شناسایی سریع و دقیق علائم بیماری در مدل های پزشکی مانند ام آر آی ، سی تی اسکن ، سونوگرافی و اشعه ایکس از هوش برخوردار است و از این رو امکان تشخیص سریعتر را فراهم می کند تا زمانی که بیماران منتظر تشخیص هستند از هفته به ساعت های کوچک و تحریک کننده شروع گزینه های درمانی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.