Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

چگونه برنامه ها تجزیه و تحلیل تصویر و رادیولوژی پزشکی را دوباره تعریف کرده اند

با عدم تمرکز بخش پیشرفت فناوری و بخش مراقبت های بهداشتی ، سازمان ها برای گسترش کارایی مشاهده به دستگاه های تلفن همراه تبدیل می شوند. فناوری برنامه موبایل با داشتن بیشتر تلفن های هوشمند ، تبلت ها یا هر دو به بخشی ذاتی از زندگی روزمره تبدیل شده است. این حوزه با ظهور فن آوری ها ، تکنیک ها و ابزارهای جدید فراتر از مرزهای سنتی رشد کرده است.
  
این شیوه زندگی را تغییر داده است. حتی نحوه دریافت خدمات بهداشتی توسط مردم. اپلیکیشن خدمات بهداشتی موبایل از نظر انتقال الکترونیکی و به اشتراک گذاری داده های سلامت بیمار ، فرصت های جدیدی را در عرصه خدمات سلامت به ارمغان آورده است.

ثابت شده است که آنها با تسهیل امکانات ارتباطی در زمان واقعی ، روشهای پرداخت مطمئن تر ، مشاوره موثر با بیمار و عناصر مشاهده تصویر که در این مقاله بحث خواهیم کرد ، یک نیروی ضروری در تکامل بهداشت از 1.0 به 3.0 هستند. شاید بزرگترین سوال در مورد استفاده از دستگاههای تلفن همراه در رادیولوژی این باشد که آیا آنها وضوح کافی برای امکان نمایش کیفیت تشخیصی را ارائه می دهند؟

تغییر در رادیولوژی با برنامه های موبایل - نقش ، کار و موارد استفاده از آن
درست مانند سایر زمینه ها ، برنامه های تلفن همراه جنبه هایی از نمایش تصویر صنعت خدمات بهداشتی را تغییر داده اند. این برنامه ها ، که با تمرکز بر روی هر عنصر از توسعه برنامه های تلفن همراه mHealthcare و چگونه برنامه های تلفن همراه حاکم بر راهنمای صنعت مراقبت های بهداشتی طراحی شده اند ، به رادیولوژیست ها برای تسهیل روند جمع آوری ، ویرایش ، تجزیه و تحلیل و اشتراک تصاویر دیجیتالی در هر مکان و هر زمان کمک کرده اند .

این نرم افزار امنیت ، آسایش و کارایی را به روند کار اضافه کرده است. بنابراین می خواهید بدانید چگونه؟ بیایید ببینیم که چگونه برنامه های تلفن همراه در رادیولوژی کار می کنند تا مفاهیم را به روش بهتری درک کنیم.

کار کردن برنامه های موبایل در رادیولوژی
هنگام بررسی نحوه عملکرد برنامه های تلفن همراه در زمینه رادیولوژی ، روند کار با تهیه یک پایگاه داده مشترک برای تصاویر DICOM و غیر DICOM که بیشتر در Cloud انجام می شوند ، آغاز می شود. سپس این پایگاه داده برای ارائه خدمات مقیاس پذیر و کاربردی در نظر گرفته می شود.

هنگامی که یک رادیولوژیست یا پزشک پزشکی وارد برنامه می شوند و درخواست تصویر پزشکی می کنند ، سرور به طور متناوب نسخه ای از داده ها را از پایگاه داده درخواست می کند. سپس این نسخه برای دستگاهی که کاربر از آن استفاده می کند ارسال می شود ، بنابراین پس از 48 ساعت بارگیری پاک می شود. به طور ضمنی ، به راحتی امکان دسترسی سریع به داده های پزشکی به کاربران داده می شود و نیاز به محافظت از PHI (اطلاعات بهداشت شخصی) نادیده گرفته نمی شود.

اکنون ، وقتی بحث کردیم که نقش برنامه های تلفن همراه در رادیولوژی چیست و چگونه کار می کند ، این احتمال وجود دارد که مشتاق استخدام شرکت توسعه برنامه HealthCare و بحث درباره نیازهای برنامه خود باشید.

اما صبر کن

قبل از اینکه به صنعت اوباش بپردازید ، ارزش آن را دارد که به برنامه های مختلف تلفن همراه موجود بپردازید تا در مورد ویژگی ها و امکاناتی که باعث موفقیت برنامه شما می شود ، ایده بگیرید.

بنابراین ، با پیشبرد همان افکار ، قسمت بعدی این مقاله در مورد برنامه های تلفن همراه است که نشان داده است فناوری موبایل با چه سرعتی به رادیولوژیست ها و سایر پزشکان در استفاده و به اشتراک گذاری تصاویر سرویس های بهداشتی کمک می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.