Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

تدریس فیزیک پلاسما

توضیحات کتاب
فیزیک و مهندسی پلاسما دانش پایه و کاربردی در مورد فیزیک مدرن پلاسما ، شیمی پلاسما و مهندسی پلاسما را برای دانشجویان ارشد مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دانشمندان و مهندسان شاغل در دانشگاه ارائه می دهد. آزمایشگاه های تحقیقاتی؛ و صنعت با سیستم های پلاسما ، لیزر و احتراق.   این یک کتاب منحصر به فرد است که مقدمه ای بنیادی واضح در مورد همه جنبه های علم پلاسما مدرن است ، و تمام تخلیه های الکتریکی اعمال شده از خلا  تا فشار اتمسفر و بالاتر ، از منابع پلاسمای حرارتی تا تخلیه های غیر تعادلی سرد را توصیف می کند. یک کتابچه راهنمای راه حل برای پذیرش اساتید موجود است که در دوره های دانشگاهی مرتبط مفید است.

مقدمه ای شفاف در واقع در تمام جنبه های علم و فناوری مدرن پلاسما فراهم می کند
شامل یک پایگاه داده گسترده در مورد سینتیک پلاسما و ترمودینامیک است
شامل بسیاری از فرمول های عددی مفید برای محاسبات عملی ، و همچنین مشکلات و مفاهیم بی شماری است
این نسخه اصلاح شده شامل مواد جدیدی در مورد تخلیه فشار جو ، تخلیه های میکرو و انواع مختلف تخلیه مایعات است
پروفسور الکساندر فریدمن استاد صندلی نیهایم از دانشگاه درکسل و مدیر موسسه پلاسمای C. & J. Nyheim است. تحقیقات وی بر رویکردهای پلاسما در زیست شناسی و پزشکی ، در درمان مواد ، تبدیل سوخت و کنترل محیط زیست متمرکز است. پروفسور فریدمن تقریباً 50 سال تحقیق در مورد پلاسما در آزمایشگاه های ملی و دانشگاه های روسیه ، فرانسه و ایالات متحده دارد. او 8 کتاب منتشر کرده و افتخارات زیادی را برای کار خود دریافت کرده است ، از جمله استنلی کاپلان استاد برجسته در زمینه سینتیک شیمیایی و سیستم های انرژی ، جورج سوروس استاد برجسته در فیزیک ، جایزه دولتی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ، جایزه پزشکی پلاسما ، جایزه کورچاتوف ، جایزه واکنش دهنده پلاسما ، و جایزه شیمی پلاسما.

پروفسور لارنس A. کندی رئیس مهندس برجسته و استاد مهندس مکانیک برجسته دانشگاه ایلینوی شیکاگو و استاد مهندسی مکانیک برجسته دانشگاه ایالتی اوهایو است. تحقیقات وی بر روی جریانهای واکنش شیمیایی و فرآیندهای پلاسما متمرکز است. وی نویسنده بیش از 300 نشریه بایگانی و 2 کتاب ، سردبیر سه مونوگراف و به عنوان مدیر مسئول مجله بین المللی روش های تجربی در علوم حرارتی و سیالات بوده است. پروفسور کندی استاد برجسته مهندسی مکانیک رالف W. Kurtz در OSU و محقق دانشگاه استنلی کاپلان در فیزیک پلاسما در UIC بود. پروفسور کندی همچنین دریافت کننده جوایز متعددی مانند جایزه یادبود انتقال حرارت انجمن مهندسان مکانیک آمریکا (2008) و جایزه Ralph Coats Roe از ASEE (1993) است. وی عضو انجمن مهندسان مکانیک آمریکا ، انجمن فیزیکی آمریکا ، انستیتوی هوانوردی و فضانوردی آمریکا و انجمن پیشرفت علوم آمریکا است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.