Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص
Sepanta Laser Spadan

Sepanta Laser Spadan

شرکت سپنتا لیزر اسپادان سهامی خاص

دائرالمعارف فیزیک پزشکی

این دومین نسخه به روز شده دائرالمعارف فیزیک پزشکی شامل بیش از 3300 مقاله ارجاع شده مربوط به فیزیک پزشکی و فن آوری های مرتبط است. این مواد توسط بیش از 1300 شکل و نمودار پشتیبانی می شوند. دائرlopالمعارف همچنین شامل بیش از 600 مترادف ، مخفف و سایر مطالب مرتبط است.

  

این دائرالمعارف با بیش از 100 همکار متخصص در زمینه های مربوطه خود ، روش ها و تجهیزات جدید و موجود در فیزیک پزشکی را توصیف می کند. این مرجع جامع شامل زمینه های اصلی رادیولوژی تشخیصی اشعه ایکس ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI) ، پزشکی هسته ای ، تصویربرداری از سونوگرافی ، پرتودرمانی ، محافظت در برابر اشعه (یونیزان و غیر یونیزه) و همچنین اصطلاحات عمومی مرتبط است.


این به روزرسانی شده است تا شامل جدیدترین فن آوری ها و تحولات در این زمینه ، مانند رادیوتراپی پروتون ، تصویربرداری کنتراست فاز ، توموگرافی کامپیوتری چند ردیاب ، تصویربرداری سه بعدی / 4D ، کاربردهای بالینی جدید از روش های مختلف تصویربرداری و مقررات مربوطه در مورد پرتودرمانی باشد. حفاظت و مدیریت.


امکانات:


شامل بیش از 3300 مدخل همراه با نمودارها ، تصاویر ، فرمول ها ، خواندن بیشتر و مثالها

هر دو عنصر کلاسیک و جدیدترین عناصر در تصویربرداری پزشکی ، رادیوتراپی و محافظت در برابر اشعه را پوشش می دهد

بحث در مورد مواد در سطحی که برای دانشجویان فارغ التحصیل و کارشناسی ارشد در فیزیک پزشکی و رشته های مرتبط و همچنین متخصصان و محققان پزشکی قابل دسترسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.